Volgers

maandag 29 juli 2019

Zomer...

Hoi hoi.

Hier een creatie die ik gemaakt heb naar aanleiding van de challenge die loopt bij Be Challenged.
Deze loopt vanwege de vakantie 2 maanden.
Thema is Zomer.

Sommige hebben hem al gezien, want tegenwoordig laat ik mn kaartje al zien op de groep voor wie de challenge is.
En zelf plan ik hem ergens in op mijn fb pagina en blog wanneer het me het beste uitkomt.


Het was een leuk patroon om deze creatie te maken.
Design papier weet ik niet echt waar het van was, dit stond erop BasisB194.



Het zeepaardje komt van een vel van Studio Light STAPSB1340.
De twee zeesterrren zijn uit het design papier geknipt.



Dream is een mal van Marianne Design COL1458.




Hier heb ik zelf design papier gemaakt, met oxide inkt, deze kleuren heb ik gebruikt:
Fired Brick en Tea Dye.



De afbeelding is van Nellie Snellen, NNI078-senior.
Het was eigenlijk te breed, dus heb deze doormidden gegaan, en de andere helft aan de andere zijde gebruikt.
Ook met de hartjes hetzelfde gedaan, deze is van Crealies no.14.




Slippertje is van de boekenvoordeel denk..


Zeepaardjes en het zeewier is een mask van de Action, al een oudere.
Deze heb ik met dezelfde kleuren als de oxide gedaan, maar dan met gewone distress inkt.




Heb een extra labeltje gemaakt, want door de 2 kaartjes op elkaar te moeten maken, kreeg ik plaats voor een label.
Ook deze afbeelding komt van de vel van Studio Light.



Best sneu, dit stel hield elkaars handen vast, en dan snij ik die zomaar doormidden.
Ja soms moet je durven toch.

Heb het boekje laten sluiten met een touw ipv een  lintje, vond dat wel beter bij deze stijl passen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie uitwerking van de challenge!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Elly. Leuk details zitten er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, echt zomergevoel van! groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Elly! Past toch beter bij dit weer dan een kerstkaartje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en wat veel op te zien ook Elly !!
    Jij durft , de handen door te knippen, de hartjes voor in plaats dat maakt het wéér goed haha , suc6 bij be challenged
    Een fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Epie, ja wel even over nagedacht, maar hihi ik wilde echt dit plaatje gebruiken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen