Volgers

vrijdag 2 augustus 2019

Lavendel kaartje...

Hallo lieve bloggers.

Fijn dat je de tijd neemt om mijn blog te lezen.
Een blog maken kost ook wel wat tijd..alleen de indeling hmm daar zit ik wel mee, krijg hem niet veranderd, daar ben ik totaal niet in thuis.

Heb nu alles rechts staan, zowel diegenen die ik volg en ook de topplaatsjes enzo...maar goed misschien dat het mij ook nog eens lukt.

De meesten kijken toch alleen maar na wat je hier te melden hebt (denk ik dan)

Vandaag een kaartje voor ons vriendinnen groepje de maandelijkse kaartenketting.
Deze keer was het thema Lavendel.
Ik had zo'n mooie foto eigenlijk, maar onze printer deed het niet op het moment dat ik met het kaartje bezig was.
Anders had ik deze foto gebruikt uit eigen tuin.


Mooi toch!


De basis een mal van de Action van Decotime.
Ben lekker met inkt aan de slag gegaan.
Kleuren die ik gebruikt heb zijn,
Oxide inkt: Milled Lavender en Wilted Voilet.
Distress Inkt: Shaded Lilac, Seedles Preserves en Victioran Velvet.


Heb een mask van Nellie Snellen gebruikt NMMS004.
En de vlindertjes komen van een mask van de Action en met Nuvo expending mousse.



Alle plaatjes die ik hier gebruikt heb komen uit een hobbytijdschrift. 
Heb er deze keer echt veel gebruikt, eigenlijk totaal geen snijmallen op de basis na dan.
Ach soms wil je jezelf het ook niet te moeilijk maken.



Inmiddels is de nieuwe thema al weer bekend, en die moet ik dan wel heel snel maken voordat we op vakantie gaan met ons gezin, anders wordt het te laat.

Groetjes
en een fijn weekeinde,

Elly
https://www.facebook.com/CreaEl-136309703833738/
fb pagina: 


8 opmerkingen:

  1. Heel mooie leuke kaart Elly!
    Fijne vakantie, geniet ervan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!
    Alvast fijne vakantie.
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Elly. Ik ben gek op paars en het kraft er bij is erg mooi.
    Als je net als ik ook aan de linkerkant een kolom wil, moet je eens bij Indeling kijken. Lukt het niet laat het me weten, misschien kan ik je helpen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Zal het eens proberen...en lief dat ik mag aankloppen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen