Volgers

vrijdag 30 augustus 2019

Zomerchallenge...

Hoi hoi beste bloggers.

Heb toch ook nog mee kunnen doen met de challenge van Knutsel en Kadootjes.

Zoals ik eerder al zei, ineens was de inspiratie er en dit kaartje kwam uit heel snel uit mijn handen.


Challenge was Bingo.



Ik heb gekozen voor bloem, wit en embelishment.




Bloemetjes gemaakt van vellum, deze mal is van Marianne Design CR1431.
Heb ze gekleurd met metallic waterverf van de Action, light pink, en het donkere is gekleurd met Metalic acrylverf, kleur bronze.


Aan de metalen vlinder met meeldraden voelsprieten gemaakt.


De swirls zijn van de Action en de tekst voor jou van Crealies CLTS20.
Cardstock is wat metalic achtig.
En een leuke sliert met parels eraan ook langs de bloemen geplakt.



De ovaal is een mal van Marianne Design CR1446.
En daarachter een mal van de Action die vorig jaar december ongeveer in de winkel lag.


En dit is dan creatie geworden voor de zomerchallenge, die nog net mee kan doen,
bij Knutsel & Kadootjes

Groetjes,

Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en die bloemetjes zijn super! Leuk om de vellum zo te kleuren.
    Het was gezellig om je gisteren te ontmoeten op de beurs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Ik heb de metallic waterverf ook, maar nog niet gebruikt. Ik zie dat t heel mooi kleurt op de bloemetjes. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Bloemenkaart heb je gemaakt. Gelukkig dat het nog gelukt is met de challenge mee te doen, Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes , groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Hij is geweldig mooi.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het gehaald, super mooi kaartje ik vind je kleuren erg mooi.

    Fijne weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat het je gelukt is!
    Mooie chique kaart geworden.
    Leuk de vellum bloemen, komt het vellum ook eens van pas :)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met chique uitstraling Elly. Dat glans-karton komt heel mooi uit en de kleurencombinatie vind ik ook leuk. Mooie bingo ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen