Volgers

woensdag 28 augustus 2019

A house is not a...

Hallo,

Deze kaart was bedoeld waar ik elke maand iets voor maakte, maar door een mis communicatie is er iets fouts gegaan, en ik had toen de kaart al zeer persoonlijk gemaakt.
Dus deze gaat nu gewoon naar voor wie hij bedoeld was, en zal ik een andere gaan maken.

Gelijk wat geleerd, nog niks op de achterkant schrijven...je weet maar nooit.
Maar de voorkant is ook echt iets voor de persoon zelf.
Ach en ze verdient dit kaartje wel en zal ik wel bijschrijven waarom...
ze leest deze post ook altijd :)



Nummer van deze mal is:  470.713.718.
Design papier is van Decotime al een heel oudje.



Afbeelding van Pion Design PD1633.



Zelf wat poot afdrukjes gestempeld.


Bolletje wol gemaakt van bakers twine.



Strikje in het hoekje en wat mini bloemetjes rondom van Joy!Crafts 6002/0268.
En sisal onder de afbeelding.



Groetjes,

Elly



14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Elly. Een kaartje word iedereen blij van toch. Jammer dat er zo weinig verstuurd worden. Jij ook succes bij de tandarts,het blijft een noodzakelijk kwaad ;-)
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en zo mooi afgewerkt met dat "bolletje wol" en lieve poot-afdrukjes Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Elly!
    Lief en mooie details met al de mooie bloempjes en bolletje wol.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Elly. Papier van Pion is om om te gebruiken he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al gelijk weg van het kaartje mooi afgewerkt , lieve kleurtjes en plaatje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt, wij hebben vier huisdieren en ik zouze niet kunnen missen. Ik vind je kaartje heel erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heb ik gisteren een prachtige kaart van jou ontvangen, ben er heel blij mee,
      Groetjes
      Ansx

      Verwijderen
    2. Dank je wel Ans, en heel graag gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Het is een schattig kaartje geworden....Heerlijk om zoiets persoonlijks te kunnen maken en om het te mogen ontvangen. Dat zijn echt cadeautjes.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen