Volgers

maandag 26 augustus 2019

Hortensia...

Goedemorgen,

Vandaag een lief klein kaartje die ik mee laat doen bij 2 challenges.
Het mooie is dat het me toch gelukt is voor mijn vakantie dit te maken..ineens weer een beetje inspiratie, was het ietsjes kwijt.


Hij doet mee bij Vintage and More, daar moest je een randborder bij gebruiken.
En je ziet hem een heel klein stukje bij mij onder de afbeelding.
De randborder zijn beide van Joy!Crafts, 6002/1142 en de bovenste is 6002/0008.

En hij doet mee bij 4 season challenge blog en daar had je dan een sketch waar je je aan moest houden.





Ik lijk wel verslaafd aan Sisal, want daar is hij weer hihi.



Mooi stukje kant van oude vitrage.


Afbeelding is van Gerda's Hobbyshop GH3876.

De basis van deze kaart is van Studio Light SL167.


Groetjes,

Elly

fb pagina:




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, leuke combi van materialen! Dankjewel voor je bijdrage aan onze sketch-challenge op het 4 Season Blog. Je linkje werkte niet, maar dankzij je reactie kwam ik gelukkig toch bij je terecht om je mooie creatie te zien te krijgen...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Colien.
      Oh wat raar!!! Zal het eens opnieuw proberen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart!
    mooi met het kant erop.
    Het sisal geeft ook leuk effect.
    Je kaartje hieronder en de foto's zijn super!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Elly, Ik ben je gaan volgen zag zulke leuke creaties van je voor bij komen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Elly, ben gek op hortensia's. Heb zelf pluim hortensia in mijn tuin staan, zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ja zijn prachtige bloemen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen