Volgers

vrijdag 25 oktober 2019

Mickey Mouse...

Goedemorgen...

Deze vrolijke kaart heb ik voor de challenge van De Egel gemaakt.
Opdracht was een sketch en iets met een letter M.
Die challenge liep tot 19 oktober, maar ik had al het een en ander ingepland.

Dat was even nadenken, totdat het eigenlijk gewoon voor mijn neus lag.
Een tijdje terug had ik 2 blokjes gekocht bij de Action van Mickey en Minnie Mouse!
Had ze nog niet opgeruimd...en dacht jaaaaaa die ga ik gebruiken.
Toen ik ermee bezig was zag ik die van Petra verschijnen, ook van Mickey Mouse, echt toevallig.
En zij had ook hele mooie ermee gemaakt.


Heb hier een mal van Dutch Doobadoo voor gebruikt nr 470.713.658.


Hihi deze Mickey kijkt nogal verschrikt...misschien vanwege de bloemetjes die hij aan zn vriendin moet gaan geven.



Design papier is van de Action.
Vindt het mooi in deze kleuren. 
Deze kaart is inmiddels al verstuurd, nu 2 wkn terug.
Cindy reageerde toen, en ik dacht oja, zij houdt van Mickey en Minnie, laat ik het eens aan haar sturen, anders verdwijnt hij toch in mijn voorraadbakken.
Adres aan haar gevraagd, en ze wilde hem wel, vond het een lief gebaar.




Lintborder is van Marianne Design CR1344.
En de bloemetjes van Joy!Crafts 6002/1180.
Takjes zijn ook van Joy 6002/1246.


Love is een mal van Joy! Crafts 6002/1112, en de letters M zijn van Craft Emotions 115633/0427.


Was leuk deze te maken, dacht eraan dat mijn oudste dochter altjid een Mickey in dr bedje had liggen toen ze baby was..ze heeft hem nog steeds.
Even die leuke herinneringen.


En van de week kreeg ik nog een mooie prijs binnen die ik had gewonnen met mijn CAS kaartje en een mooie kaart van een blogvriendin lag op de mat.
Voelde me gewoon jarig hihi


Groetjes,

Elly 

fb pagina:



18 opmerkingen:

  1. Hij is wel heel erg leuk je kaartje mooie vrolijke kleuren, leuk ontwerp. Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Toevallig net die ene mal uitgedraaid en hij is zo mooi!
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met de Mickey en Minnie, zo mooi met de bloempjes en de kleurtjes echt toffe kaart.
    Gefeliciteerd met je prijs Elly.
    Fijn weekend, groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie lieve kaart Elly en super gefeliciteerd met je mooie prijs
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief kaartje met Mickey. Haha, ik stond in de Action te twijfelen of ik deze blokjes mee zou nemen (uiteindelijk niet gedaan) Misschien liggen ze er nog, vind ze zo toch wel heel leuk Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid. Nou ik heb dus ook een aantal keer in mijn handen gehad. Toen 2 blokjes meegenomen, bleven ze nog even liggen hier...en uiteindelijk toch gebruikt. Dus gewoon doen zie je wel. Moet wel zeggen dat de meeste pagina's heel druk zijn...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met Mickey en Minnie, de sketch heel leuk gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk papier. Ben eigenlijk al heel lang niet meer bij de action geweest, is misschien maar goed ook, haha.
    Leuke kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Nou moet ik zeggen dat ik er weinig variatie meer vindt bij de Action hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Ooo Elly wat is hij leuk,en wat lief dat je er iemand blij mee hebt gemaakt...net zo blij als ik met je rose babykaartje dat ik mocht ontvangen van jou omdat ik hem zo mooi vond...TE lief, natuurlijk “moet” daar een kaartje tegenover staan en toevallig was deze herfstkaart net klaar en leek me wel toepasselijk. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      ja ben zeer blij met je kaartje die ik terugkreeg.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. wat een leuke kaart. die blokjes heb ik een tijd geleden ook gekocht en gebruikt voor mijn Disneyland Parijs album.

    soms denk je heel lang na over een creatie. terwijl het inderdaad gewoon voor je neus ligt.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart Elly met het micky en minnie mouse papier !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen