Volgers

woensdag 23 oktober 2019

workshop albumpje...

Hallo bloggers,

Hier mijn uitwerking van het albumpje wat ik op een workshop in Waspik had gemaakt op 5 oktober.
De zondag daarna ben ik hem verder gaan afwerken thuis.
Wat flapjes erin, en matten waar de foto's op zouden kunnen.

Of ik dat zelf nog ga doen weet ik niet, denk niet dat ik deze album zelf ga houden.

Het design papier wat hier gebruikt is van Kaiserkraft Blessed Collection, zelf zou ik nooit voor deze gekozen hebben, niet dat ik het lelijk vindt hoor.
 En ik denk dat ik het nog een keertje ga namaken.
Maar ja ik wil nog zoveel dus of het er nog van ga komen weet ik niet hihi.



Hier zie je glitters wat in het mica zit.


Deze bloem is Crealies CLCF09 en het zwarte eronder is van Marianne Design LR0128.
Heb er nog een klimop bij gedaan van Joy!Crafts 6002/0456, 
en dit wat aangezet met acrylverf kleur brons.



Zijn pagina's van klein naar groot en dan sla je links om en de volgende weer rechts, dus ook dat is erg leuk verzonnen.
Deze album is verzonnen door Corina van Holstein.



Heb zwart cardstock erbij gekocht, omdat ik het zwart dan nog iets meer wilde laten uitkomen.



Wish is van Marianne Design COL1458.





Hart is 1 van mijn allereerste mallen en die toen bij Boekenvoordeel gekocht.





Het was superleuk om te maken, en een hele gezellige dag gehad.

Groetjes,

Elly


12 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooie creatie van gemaakt Elly!!

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi boekje, dit kan voor iemand een mooie naslagwerkje worden met foto’s en notities...hier ga jij vast iemand heel blij mee maken Elly, heb je echt knap gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,

    Superleuk boekje altijd leuk om te maken te krijgen of weggeven je kan er alle kanten mee op hihi.

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow Elly wat een prachtig albumpje heb je gemaakt...zoveel prachtige details allemaal...Heeeeel KNAP gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is het "nadeel"als je naar een workshop gaat dat je dan niet zelf kan kiezen. Maar misschien ook wel leuk om juist eens wat anders te gebruiken. Hij is erg mooi geworden Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja klopt en je kunt weer verder met het patroon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Heel mooi album heb je gemaakt, echt leuk met het zwart erbij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen