Volgers

maandag 4 november 2019

Falling leaves...

Goedemorgen,

Hier nog een herfstkaartje, dit was een opdracht van ons groepje voor de kaartenketting.
Challenge was oranje en herfst, maar de basis moest oranje zijn.


Basis is een mal van Crealies XXL nr.23.



Dit eekhoorntje komt uit een hobbytijdschrift.
Ook hieronder heb ik sisal gebruikt.



Om de ovaal tot een pompoen te laten lijken heb ik het verdeeld met stukjes koord en van een boommal heb ik het steeltje en het hart gemaakt.


Ook heb ik de klimop erbij gebruikt, past altijd wel vind ik, deze mal is van Joy!Crafts 6002/0456.

Tekst falling leaves komt ook uit dat tijdschrift.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

22 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elly, je bent er vroeg bij vanmorgen, een hele mooi kaart, leuk zoals je de eekhoorn uit het tijdschrift hebt verwerkt!!. Het is een mooi totaal plaatje geworden.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Anita. Ja mijn doordeweekse blogberichten staan altijd om 7 uur ingepland, en ga ik zelf even langs alle blogs.
      En later op de dag maak ik vaak nog een rondje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Elly, wat heb je weer een leukerd gemaakt,inderdaad zo leuk hoe je dat schattige eekhoorntje gebruikt hebt, mooi model en prachtige dessinpapier. Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit herfstkaartje Elly...zo een leuke accentjes erop met het eekhoorntje als eyecatcher

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Leuk met het eekhoorntje er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave pompoen, ziet er echt herfstig uit met de klimop en de leuke eekhoorn
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie herfstkaart en dat plaatje past er leuk bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi herfstkaartje met de mooie pompoen en de eekhoorn heeft het naar zijn zin.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt hoor, gezellig met de eekhoorn!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi Elly, heel creatief zoals je de pompoen samengesteld hebt, hij is gaaf. Daar hou ik van, dat vind ik écht creativiteit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie herfstkaart Elly.
    Leuk bijpassend model erbij.
    Echt tof.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt herfstig, zeer creatief, heel leuk!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je voldoet in ieder geval aan de challenge opdracht. oranje en thema herfst allebei niet mijn ding maar vind het wel een toepasselijke creatie. leuk die pompoen

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen