Volgers

zondag 3 november 2019

Schadowbox...

Goedemorgen,
nieuwe maand nieuwe uitdaging weer in onze groep Kaartjes Inspiratie Challenges.
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/

Deze keer is het maak een schadowbox kaartje.

Was ook niet mijn favoriet, hihihi, ach uitdagingen zijn juist leuk toch?
Dit is mijn uitwerking geworden.


Design papier is van Craft Sensations, de kleine boekjes die in juli in de schappen lagen.


En Magnolia, daar hou ik zo van, maar gebruik ze te weinig..
Deze is ingekleurd met de brushmarkers. Heb daarna pas het design papier erbij gezocht.



Vlindertjes met de Obla tang en met glitterpapier gedaan, deze lag ook bij de Action in juli.


Mini bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268.
De ronde waar het lint doorheen zit is van Marianne Design CR1350.
Hello border is van de Action van vorig jaar.


De border die achter Hello zit is van Joy!Crafts 6002/0316.
Ook zie je dat ik her en der met een glitterpearl pen bezig geweest ben.






Het hekje achter Magnolia is van Marianne Design CR1271,
 en de grote vlinder van Joy! Crafts 6002/0040.


Heb hier de maten opgeschreven wat ik gebruikt heb en hoe de cardstock gevouwen is.
Misschien voor sommige even wel fijn.
Je kan ook naar you tube gaan, naar Madeliefjuh en dan shadowbox invullen.






Wens jullie veel succes voor diegene die mee willen doen, je kunt een pakketje van Craft Senstations deze keer winnen.

Groetjes,

DT Kaartjes Inspiratie Challenges,

Elly

fb pagina: 

22 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Elly. Maar bij kic vragen ze deze maand een kaart embossing toch?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette, bij KIC is de challenge inderdaad embossing. Elly heeft per ongeluk de verkeerde challenge gelinkt. Beschouw deze maar als een sneak preview voor een challenge die later dit jaar volgt. Hartelijke groetjes, Astrid, dt-lid KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks alles een leuk kaartje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een plaatje van gemaakt ook al is het niet zo jouw ding hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zegt je Elly niet zo jouw ding hihi hij is prachtig geworden.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is anders echt heel mooi geworden hoor!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige schadowbox! Mooie details, papier en ingekleurde Magnolia. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie shadowbox heb je gemaakt, al is het niet voor deze challenge, zoals ik hier boven lees,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Jawel, er is toen een foutje bij mij gegaan, ik had deze per ongeluk in september geplaatst...en las ineens de reacties, dus heb ik hem gauw verwijderd en vandaag weer online gezet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Al is het een uitdaging voor je ik vind m super gelukt !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige creatie Elly,alles matcht zo mooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Elly en een leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh die is leuk! Meteen je link bewaard, ga ik aan de bak met de shadowbox :D

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen