Volgers

zondag 3 november 2019

Winnaar en topper...

Goedemorgen,

was net een rondje aan het bloggen, wat ik elke ochtend wel doe.
Maar net voor de 2de keer met een bakkie thee.
En wat zag ik!
Ik heb gewonnen en heb een top plaatsje!

Bij Carlin's kaartenparadijs heb ik met deze kaart gewonnen:
En mag ik gastdesigner zijn voor december, ik vind dat echt zo leuk!!
En ontvang ik nog een prijsje, wat ook super is.


 En met deze herfstkaartje sta ik bij 2 sisters on the blog in de topplaats, en wel op nr 2.
Ook super leuk om te lezen.
Wauw dan is je zondag toch weer helemaal leuk.

Gisteren was ik naar de beurs in Utrecht geweest met een vriendin.
Dit stond niet in de planning, hadden we ineens zomaar besloten.
Samen met de trein gegaan, en we hebben een hele fijne dag gehad.
En dit heb ik gekocht niet veel, maar dat kun je zo eens hebben toch.


En heb ik Sylvia van ons DT team Kaartjes Inspiratie Challenges live gezien, en zijn we samen met Anneke die ook in ons team zit op de foto gegaan.
En Sylvia was samen met Sylvia van Craft with Magic van en voor jou, die elkaar ook voor het eerst zagen. Dus ik haar nu ook ontmoet.
Wat een gezellige dames zijn het.



Ik wens jullie een fijne zondag toe,

vanmiddag komt de oudste dochter met haar vriend op visite en blijven vanavond hier sushi eten nog ter ere van onze jongste dochter haar verjaardag.

Groetjes,

Elly 

fb pagina:



12 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook geweldig mooi!1 Gefeliciteerd!
    Ik hoop volgend jaar weer eens naar de KreaDoe te gaan ben al paar jaar niet meer geweest.

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana. Ik ga duimen voor je.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Dat zijn allemaal leuke berichtjes Elly. Proficiat met je prijsje en topplaatsje met je mooie kaartjes.
    Geniet nog van je zondag.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan kan je zondag echt niet meer stuk Elly....
    Gefeliciteerd met je winnende en topkaartjes...dat is echt genieten dan
    en fijn dat je een leuke dag heb gehad bij de Kreadoe...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie ik daar weer dat mooie kaartje dat hier op mijn bureau staat! Het is ook zo’n mooierd en dan een topplekje verdiend, Ikke ook met de kaart die bij jou hangt hahaha grappig! Leuke foto, ziet er gezellig uit Elly. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja zeer grappig dat heeft zo moeten zijn denk XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. gefeliciteerd met je toppertjes en mooie spulletjes gekocht Elly die cirkel stans van craft emotions is geweldig. wil wel zien hoe die eruit ziet


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin.
      Ik ben er gisteren mee bezig geweest, alleen deze creatie komt pas in december online. Maar wie weet gebruik ik hem nog wel ergens eerder bij.
      Hij is echt wel super leuk hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je winnende kaarten, ze zijn dan ook erg leuk, hihi. En mooie spullen heb je op de beurs gekocht. Leuk om er mee aan de gang te gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette,
      ja is zeker heel leuk...en de tijd vliegt dan ook zo voorbij als je eenmaal lekker bezig bent.
      Groetjes Elly

      Verwijderen