Volgers

maandag 18 november 2019

Kado zakjes...

Goedemorgen,

heb kado zakjes gemaakt voor de kerstfair hier in het dorp die over 2 weken is.


Deze zakjes heb ik ooit eens gekocht bij Kimya, en die zijn super leuk op te pimpen.
Heb ze wel wat korter gemaakt.



Sluiting is van Dutch Doobadoo 470.713.720.
En rondom met een parelpen parels gezet.


Het zijn leuke kado zakjes voor een kadobon in te doen en onder de kerstboom te leggen.
Of om iemand te geven met wat lekkers erin, want de zakjes zijn breed genoeg ervoor.



Het design papier wat ik gebruikt heb is van Craft and you design.
En de afbeeldingen op deze groenige zakjes zijn uit een boekje van Studio Light SC17.



Zeer simpel en zo klaar en toch een mooi geschenkje.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

25 opmerkingen:

  1. Heel leuk en mooi papier heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf deze kerst cadeau zakjes Elly...leuk dat jullie een kerstmarkt organiseren...wie weet kom ik ff langs dan...
    Is dat op zondag??
    Ik hoor het nog wel...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Dit is op een zaterdag in het gemeenschapshuis hier in het dorp. De kerstmarkt zelf is een week later, maar daar sta ik dan niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtig Elly, heel leuk zijn ze geworden mooi papier, ik heb een markt over 3 weken en ik moet nog veel doen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Veel succes nog, ik had ook nog veel over van vorig jaar.
      En moet het nog bij elkaar zoeken en precies kijken wat ik echt allemaal heb.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Superrrrr.....echt heel mooi geworden en dat papier is ook zo geweldig. Mijn handen jeuken om weer aan de slag te gaan. Het is heerlijk om bij onze kleindochter op Texel te zijn maar je hobbykamer zou ook hier moeten zijn eigenlijk hahahaha. Vooral de avonden zijn best lang want ik ben niet zo'n tv kijker. Als ik dit dan zie dan denk ik.....oooooo.....ik wil ookkkkkk....
    Fijne dag...xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahaha, zo herkenbaar Plony. En dank je wel.
      Deze verslaving is toch wel heel erg he.
      Nog lekker genieten van je kleindochter.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Ooo Elly wat zijn je zakjes super zeg .hou dr van !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooiiiiiiiii Elly vooral het hert super gaaf

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin. Ja een schatje is het he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat zijn ze mooi Elly, het zijn net kleine tasjes, mooi papier en plaatjes gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kadozakjes.
    Succes met de verkoop.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel er mooi. Succes met de verkoop.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk gemaakt Elly en wat leuk dat je op een kerstmarktje staat.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen