Volgers

zondag 17 november 2019

Schoenkadootje...

 Goedemorgen,

Sint is weer in het land, zo spannend voor de kids.

Ik was geinspireerd geraakt door Debby uit onze DT groep. Zij maakte deze leuke creaties, en ik dacht hee, dat zou ook leuk zijn voor iemand die ik ken.
Haar gevraagd of ik het ook mocht maken en hier mijn resultaat en met dank aan haar dat ik de leuke afbeeldingen ook nog kreeg.


Het doosje een een Dutch Doobadoo mal 470.713.012.
En de letter is is  nr. 470.990.010.




Het mini jute zakje zag ik liggen bij de Liddl, heb die gevuld met wat snoepjes.
En ik geef nog 2 kleine schoenkadootjes erbij.


De reactie zal ik nog wel horen van zijn moeder..

Was in ieder geval leuk om te maken.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Super leuk dat kun je op een ideetje heb kunnen brengen en wat lief dat je me in je blog berichtje noemt.

    vind jou creatie ook heel erg leuk geworden. hopen dat onze schoen creaties in de smaak gaan vallen

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Debby!
      Tuurlijk noem ik je, ik heb het via jouw, dus verdien je het ook.
      Ik kreeg net een filmpje door en hij vond het leuk. Super om te zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Elly,

    Wat een superleuke Sinterklaas kadoosje

    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gemaakt Elly!! Puur genieten voor het kind, en voor jou om te maken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk schoenkadootje!
    Jij hebt al voorpret:)
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf geworden!!!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi schoen cadeautje, leuk dat kleine jute zakje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjonge jij kunt er toch wat van Elly,deze is ook weer zo knap gemaakt,heel leuk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen