Volgers

zondag 29 december 2019

Gefeliciteerd...

Goedemorgen,

heb vandaag een kaartje voor de challenge van Vintage and More.
Inspiratie was wel even weg, vind het nu niet echt een Elly kaartje.
Challenge is: Feest.


Deze mooie mal heb ik van Alie...jaja die was ook binnengekomen, wacht er nu nog steeds op eentje, had er 3 besteld op 1 november.



In de binnenzijde dezelfde mal gebruikt, maar die heb ik wat verknipt.
Gefeliciteerd is van Craft Emotions 115633/0164.
Zie nu op de foto dat het wat doorschijnt, wel mooi, er was veel zon toen ik deze foto nam.



Aan de rand met een pearl pen parels gezet.



Deze bloemetjes zijn met een Olba tang geponst, de blaadjes zijn van Joy!Crafts 6002/0331.



Afbeelding is van Hobbyvoordelig HV073.



Het was wel leuk om even geen kerstkaartjes te hoeven maken meer.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

22 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje in deze kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige paarse tinten, en zo gaat dat soms Elly met inspiratie, ik heb er zelf ook last van, gaat weer helemaal goed komen in het nieuwe jaar.
    Fijne jaar wisseling.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Ja ben sinds gisteravond nu eens goed aan de opruim, was gestimuleerd door een hobbymaatje. En jeetje er gaat echt veel de deur uit, maar gelukkig maak ik daar iemand anders weer erg blij mee.
      En dan fris het nieuwe jaar is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Ik heb vandaag een grote map vol met knipvellen weggegooid, doe er helemaal niks meer mee.
    Je paarse kaart is prachtig, mooie stans,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Heerlijk he dat opruimen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. prachtig Elly

    Happy New Year’s Eve and a Fantastic / Creative 2020
    Fijne Nieuwsjaar’s Avond en een Fantastisch / Creatief 2020
    Gr Karin


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een plaatje Elly. Mooi met dat paars en wat een mooie sierlijke stans heb je gevonden. Lief die kleine bloemetjes in de hoek, echt een mooie kaart.
    Fijne jaarwisseling vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      En voor jullie hetzelfde.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Prachtige kaart Elly. Ik hou zo van paars.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow een super chique kaart Elly..prachtige stansen heb je ervoor gebruikt... een prachtig geheel is het geworden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen is dat hè als je wel.wil maar je creatieve inspiratie ver te zoeken is. Hopelijk komt het snel weer terug

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel erg...en dan doet opruimen ook weer goed..je ziet weer veel en het is fijn om ermee bezig te zijn.
      Fris het nieuwe jaar in.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Haha, ja, ik ben ook wel even klaar met de kerstkaartjes. Ik vind deze evengoed heel mooi geworden hoor. groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke kleur zo in het paars,ik houd ervan. Daar zijn de superschattige bloemetjes weer,zo lief. Mooie mal van Alie,kortom het is een prachtige creatie Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen