Volgers

vrijdag 27 december 2019

Schuifkaartje...

Hoi hoi,

Deze kaart is al op plaats van bestemming, en was de allerlaatste opdracht van Be Challenged.
Deze groep gaat ermee stoppen.
Voor deze maand was het een schuifkaartje.


Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt voor iemand die een boerderij heeft..
Design papier is van Fabscraps.com.
Langs de randen van het uitschuifsysteem heb ik gele parels gemaakt met een pearl pen.


Afbeelding had ik los in een map zitten dus weet niet van wie deze is.
Sisal achter de afbeelding geplakt.
Stempel is van Joy!Crafts 6410/0039.


En vandaar dat ik een traktor heb gebruikt op deze kaart en hij was ook voor een vrouwelijk persoon.
Vandaar wat bloemetjes op de traktor deze zijn met een olba tang geponst.
De traktor is van Nellie Snellen SDB002.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

15 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaartje al voorbij komen op fb, hij is erg leuk. Een mooi model. Jammer dat ze ermee stoppen. Ik deed niet altijd mee maar vond het idee zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, ja idd heel jammer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. En dit vind ik natuurlijk ook een hele mooie kaart.
    Nog leuk ook als die kan schuiven.
    't Zit erg leuk in elkaar en mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model Elly, het is een hele mooie kaart geworden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model, mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, echt prachtig papier ook!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitvoering van de laatste challenge Elly, zo jammer dat het nu gestopt is. Ik heb niet meer meegedaan deze maand want ik ben al lange tijd aan het tobben met allerlei nare kwaaltjes. Tijd voor het voorjaar hihi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Oh dat is niet leuk, ik hoop dat het gauw beter met je gaat..dus snel voorjaar, maar helaas dat duurt nog wel even.
      Groetjes Elly

      Verwijderen