Volgers

vrijdag 7 februari 2020

54...

Goedemorgen,

afgelopen maandag zag ik bij Carolien op haar blog zo'n leuke schudkaart met koffiebonen erin!
Ik was ineens geinspireerd om ook een schudkaart te gaan maken met dit erin.
Eerst aan Carolien gevraagd of ik dat mocht, en zoals je al merkt zei ze ja.
S'middags gelijk aan de slag ermee, nu zat het in mijn hoofd en het is een kaart voor mijn man geworden die de 24ste jarig is.

Ik had nog even, maar als ik heel eerlijk ben maak ik niet graag kaarten voor mijn eigen gezin...schoonzonen weer wel, raar he.
Dus nog een hele eer ook hihih. En ook hij houdt erg van koffie vooral met een likeur ofzo erin.


Heb het klembord van Studio Light gebruikt IN133.
Design paper is van alles wat door elkaar.


54 is gemaakt met expending mousse van Nuvo.
Waar het op geplakt zit is een mal van Alie.
Je ziet ook witte randjes, ik ben aan de slag gegaan met type-ex ofwel correctie vloeistof van de Action dit had ik eens gelezen bij Miranda van De Egel.
Werkt inderdaad fijn en droogt super snel, en daar hou ik wel van. Maar het stinkt ontzettend.


En dan hier de koffiebonen, die ruiken daarintegen als je ermee bezig bent weer wel lekker.


Afbeelding is van Maja Design DEN-915.


Onderin de letters geknipt en Gefeliciteerd ermee gemaakt.
Geeft ook wel een leuk effect zo.
De koffiemok komt uit een uitdrukboekje.


Net zoals deze For you kaartje wat uit hetzelfde boekje komt.




En had ik nog frantage over de kaart gestrooid, aged teal.
Vind dit ook een stoer uiterlijk geven.

Nou deze is echt uit mijn handen gevlogen.
Nu mag hij nog een paar weken terug mee naar zolder hihhi, anders ziet hij hem al.

En deze kaart laat ik meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs, challenge daar is cijfers en letters.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

19 opmerkingen:

  1. Wauw Elly wat is je kaart schitterend, kijk mijn ogen uit naar alle leuke details die je verwerkt hebt.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmm ben dol op koffie en inderdaad die bonen ruiken zo lekker, ik vul altijd met plezier m’n koffiemachine hihi. Ik had het mooie kaartje van Caroline ook gezien ja,zo apart. Jij hebt er ook een hele mooie kaart mee gemaakt, helemaal op z’n Elly’s! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. hihi op zn Elly's en ja door Caroline nu een mooie kaart voor manlief kunnen maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een gaaf idee! En erg mooi geworden!

    En alvast gefelicteerd! Waarom maak je niet graag kaarten voor je gezin? Ik juist wel. Makkelijk ook... want ik weet wat ze echt leuk vinden en wat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana.
      Nou meer omdat het hier dan in huis blijft staan en ik het ook moet weggooien of dat het terug naar zolder gaat. Hihi
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Elly de kaart voor je man ziet er schitterend uit.
    Heel mooi aangekleed met allerlei leuke dingen.
    De cijfers en letters trekken ook veel aandacht en staan er mooi bij, maar ook de koffieboontjes zijn een leuk detail.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie stoere mannen kaart Elly. Je hebt er veel leuke details op verwerkt in echte mannen kleuren.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee met de koffiebonen en een gave, stoere kaart. Ik maak ook nooit een kaart voor mijn man, als hij jarig is..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Hahah gek eigenlijk he.
      Maar ben ik gelukkig niet de enigste.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtig en stoer mannenkaartje heb je voor de verjaardag van je man gemaakt...Prachtige details zeker dat schudgedeelte met die koffieboontjes KNAP gedaan!!! zal zeker in de smaak vallen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Jammer dat hij er nog even op moet wachten, maar ik kan er wel naar kijken op mijn bureau.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een stoere kaart!
    En zo leuk, met het schudgedeelte.
    Denk dat je man hier heel blij van wordt, misschien kun je als kadootje en flesje likeur erbij doen?!
    Ik vind het ook lastig om kaartjes te maken voor mijn eigen gezin..... gek hè, wat is dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Dat is zeker een leuk idee..wel pas meegebracht voor hem. Is een echte koffieleut.
      Ik denk omdat we het gevoel hebben dat deze kaarten voor onszelf zijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Goh nou had ik 'm vrijdag toch gemist, dus een beetje een late reactie! Hij is heel leuk geworden met leuke details. Nog van harte gefeliciteerd met je man.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha kan gebeuren toch, ik heb dat ook regelmatig, en er komt ook zoveel voorbij op een dag.
      Ja leuk is tie! Ik ben er ook reuze blij mee, de 24ste is hij pas jarig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen