Volgers

woensdag 5 februari 2020

Rolodex kaartje...

Goedemorgen,

Laatst reageerde iemand op mijn fb pagina dat ze ook een rolodex had en nog steeds in de verpakking zat en niet wist wat ermee te doen.
Ik had laatst al iets geplaatst voor de rolodex.
Had haar gevraagd mij een pbtje te doen, en van welke kleuren ze hield, dus ik voor haar een kaartje gemaakt, hopelijk krijgt ze nu inspiratie erdoor.

Ik in ieder geval wel want ondertussen heb ik alweer een nieuwe creatie ervoor gemaakt, maar die is voorlopig nog geheim..


Ze hield van groen, appeltjes groen enzo, en ja helaas had ik deze kleurtjes niet (teveel opgeruimd dus) maar kwam deze groen tegen, maar ze vond alle kleuren groen wel mooi. (gelukkig)


Design papier is van de Action en deze bloemenrandje ook.
De mal voor de rolodex is van Bella Lulu.
Deze moet je wel zelf matten (ik vind dat mooier) want er is maar 1 basismal.


Tekstlabel is van Joy!Crafts.



De andere zijde van het kaartje.


Ook deze label is van Joy!Crafts en het lieflijk randje van de Action.
De bloemetjes die eruit komen heb ik nu hergebruikt en bovenin het strookje geplakt.
En overal met een pearl pen parels gemaakt.

Ja een foutje zoals je ziet, ik was vergeten hoe ik dit kaartje moest houden, dus eigenlijk zit het op zn kop het design papier van dat strookje.

Achter de label wat sisal geplakt.

Met dit bericht typen weet ik nog niet wat ze ervan vind, hopelijk is ze er blij mee.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie Elly mooie gedachten om dit te doen, prachtige kleurtjes en wederom mooie en leuke details om naar te kijken.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat een mooi kaart voor de rolodex, lief ook om haar zo wat te inspireren...dit gaat nu vast wel lukken denk ik.
    Fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      En ze was er blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Heel mooi dit rolodex kaartje voor een freubelvriendin..leuk zo om er verschillende technieken op die kaartjes te verwerken...en het staat nog gezellig ook..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je een kaartje als inspiratie heb gemaakt. Heel erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat attent dat je dat voor haar hebt gemaakt. Ziet er leuk uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi rolodex kaartje heb je voor haar gemaakt, dan krijgt ze vast de smaak te pakken
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rolodex, ik ken het niet.
    Ik zag je vorige kaartje ook al.
    Ik vind het wel erg leuk!
    En wat lief dat je een voorbeeld kaartje maakte, zo ben ik ook wel eens aan leuke creaties gekomen, met het voorbeeld erbij van een kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Daphne. Ja doet mijn vriendin ook altijd, die vind het zowieso moeilijk iets uit zichzelf te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ik heb ook een rolodex ! 😉

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sandra. Nou een kaartje maken dan...;
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. prachtiggg kaartje
    Ik zag jouw Pasen kaart op de knotsgekke kaartdagen bij Hobbyshop Veldmaat.Die liet ze zien.hihi

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Ja klopt helemaal Marga :) Morgen ga ik dat ook zien, lijkt me heel gek om je kaartje daar te zien liggen als voorbeeld.
      Groetjes Elly

      Verwijderen