Volgers

maandag 10 februari 2020

Gefeliciteerd met jullie huwelijk...

Goedemorgen,

deze kaart is gemaakt voor de challenge van Mijn Schatkaart een fb groep.
Op zich een leuk patroon maar ik kan er zelf niet zoveel mee.

Ga hem wel laten zien, want ik loop nu wat achter met mijn blog..heb wel wat creaties staan in de wacht, maar die kunnen nog niet geshowt worden.

En hier in huis zijn we met wat breekwerk bezig, en daar ben ik ook erg door afgeleid.


Design papier is van Craft and you design.


Hart van boekenvoordeel en die stekels erachter van Craft Emotions 115633/0516.


Deze tekststempel is van Joy!Crafts 6410/0011, en een hemdcord erachter.



Randje van de Action.



Veel geluk is ook van Joy!Crafts 6410/0078.


En dit was mijn bijdrage voor hun allereerste challenge.

Afgelopen zaterdag naar de beurs geweest zoals jullie weten, en dit was mijn buit, met natuurlijk als eerste een heerlijke Bossche Bol samen met mijn vriendin en Debby.
Was zo leuk haar in het echt te ontmoeten en kreeg ik ook nog een prachtige kaart van haar.




Groetjes,

Elly

fb pagina:

23 opmerkingen:

  1. Mooi model en prachttige kaart Elly, en veel detailsom naar te kijken.
    Leuke spulletjes heb je gekocht veel knutsel plezier ermee.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige kaart Elly,je mag echt tevreden zijn hoor!!
    Oooo wat heb je jezelf verwend met zoveel snoepjes,dat worden weer mooie werkjes....breekwerk? Heb ik een post gemist? Snel verder kijken...een fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Nee je hebt niks gemist ik heb het nog niet eerder vermeld, zal dat binnenkort eens doen..morgen weten we iets meer maar leuk nieuws is het niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ojee......hoop voor je dat het meevalt!!! xx

      Verwijderen
  3. Mooie kaart Elly. En wat een leuke spullen heb je gekocht. Veel plezier er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Een leuk model en mooi papier Elly!
    Je hebt leuke spullen gekocht en ik ben benieuwd naar de creaties die ermee worden gemaakt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart heb je gemaakt Elly en daarvoor ook prachtig papier gebruikt..Leuk modelletje was dit hè..
    Ik heb die van mij zaterdag afgemaakt
    en zo te zien heb je lekker gescoord in Den Bosch.... metttt....een overheerlijke bossche bol...jammie jammie
    verder veel succes met verbouwing

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Helaas is het geen verbouwing, maar zal binnenkort het wel ergens melden in een post.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. mooie kaart en papier Elly en lekkere bosche bol en super mooie spulletjes.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooi papier gebruikt voor deze prachtige kaart.
    Leuk modelletje ook.

    Naar de beurs gaan zonder nieuwe spulletjes mee te brengen, dat kan niet hé.
    Je hebt weer mooi wat bij elkaar en daar zullen we weldra wel wat creaties mee zien verschijnen, toch ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes heb je aangekocht. Ik kon deze keer niet gaan. Lekker zo een bosche bol. Wat een prachtige kaart met heel mooi papier.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n echte Bossche bol, leuke spulletjes heb je gekocht en ook je kaart is erg mooi, ik weet dan ook nooit, wat ik met die binnenkant aan moet,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja dat is met dit soort kaarten he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wat een leuke kaart!
    En jouw spulletjes zij ook zo leuk! Lekker veel DDB mallen heb je gekocht haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Ja klopt terwijl er maar 1 op mijn lijstje stond van die DDD mallen ;0
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat langer dat het niet zo jouw ding is, ik vind het prachtig!!
    Ten eerste gebruikte je heel mooi papier, maar de verrassing van de binnenkant vind ik vooral erg mooi.
    De combinatie met zwart past ook goed, dat maakt het een beetje meer chique.
    Je bent goed geslaagd op de beurs wat veel kocht je. Ik vergrootte de foto, kon ik alles goed bekijken.
    Veel knutsel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja ik heb echt veel gekocht oeps. Maar ik neem altijd een bepaald bedrag mee en wil daar niet overheen gaan normaal hou ik over deze keer was het echt op.
      Doe ik ook altijd hoor de foto even vergroten,
      groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Hoi Elly,

    Wauw wat een Bjoetie is het .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen