Volgers

maandag 10 februari 2020

Hollands kaartje...

Hallo lieve bloggers en volgers,

een hollands kaartje stond er als opdracht op het blog bij 2 sisters on the blog.
http://2sistersontheblog.blogspot.com/


Basis is een mal van Studio Light SL196.
Design papier uit restjes bak en van de Action.


Tekst is van Marianne Design HT1603.
Ik had een stukje rood/wit/blauw lint, dus zeer leuk bij deze kaart,
heb deze vast geniet, en het leuke klemmetje is van Craft Emotions  115633/0751.


Echt hollands plaatje is van Syta 190303, deze had ik op de beurs gekocht.


De onderkant heb ik met distress inkt gedaan, Barn door en Faded jeans.
Had de mal uitgedraaid en deze toen erop gelegd en toen aan de slag gegaan met distress inkt. en zo heb je je eigen mask.



Melkbus is van Joy!Crafts 6002/0792.


Het klemmetje, hekje en de melkbus zijn allen bewerkt met Cadence Metallic, heb 3 kleuren door elkaar gemengd, Antraciet, Green en Goldl.
Het hekje is van chipbord.


Aan de achterzijde een reepje geplakt zodat het kaartje kan blijven staan.

Groetjes

Elly

fb pagina:

24 opmerkingen:

  1. wat een leuke Hollandse kaart! En zo leuk dat rood wit blauwe lint als vlaggetje bovenaan!
    Wij hebben vrijdag op de beurs ook dat Cadence Metallic antraciet gekocht. Geeft een leuk effect. Leuk dat je het gemengd heb met andere kleuren.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge maar wil je onze link erbij vermelden? Volgens mij is dat nog niet gelukt. Ik zag je kaartje nu in mijn eigen lijst voorbij komen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ja leuk spul is dat he!
      Er is weer eens goed wat fout gegaan met het inplannen van mijn berichten, deze was al een week eerder online gegaan. Kwam er pas net achter.
      Nu in orde gemaakt.
      En de link erbij gezet, groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Heel mooi dit 'Hollandse kaartje Elly...heel mooi en toepasselijk plaatje heb je daarvoor gebruikt en zeker dat rood-wit-blauwe lintje is een heel gaaf detail...
    En ik ben niet meer naar Den Bosch geweest helaas
    Ik ga binnenkort een paar workshopjes volgen... eentje bij Ineke bij Dietvorst en een met Cadence bij Creabri
    en ja je kan je centjes maar een keer uitgeven hè...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja las dat Ineke as donderdag in Bergen is, wat leuk. En workshops volgen is zeker zo leuk en dan moet je keuzes maken. Groot gelijk hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Hele mooie Hollandse kaart met dit leuke plaatje, mooi hoe je de onderkant hebt bewerkt met inkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi tafereel op deze Hollandse kaart Elly. gaaf zoals je het onderste paneel bewerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, ja ineens kwam ik op het idee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Deze kaart heb ik gemist, SuperMooi hoe jij het Hollands thema hebt verwerkt en wat een leuk model Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ook ik had hem gemist hihih, er was iets fout gegaan met het inplannen, moest vandaag en hij was vorige week online gegaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Hoi lieve Elly, ik wist dat ik deze prachtige kaart bij je gezien had en nu staat hij mooi hier te pronken! Heel erg bedank ben er blij mee,in het echt is hij nóg mooier! Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  6. Heel erg leuk.
    Zoveel te zien op deze kaart.
    De melkbus is leuk, dat past perfect bij het thema "Holland" en bij de foto.
    Gewoon een heel gezellig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Elly.
    Wil je hem nog even linken bij onze challenge? Zou jammer zijn als ie niet meedoet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette,
      ja hij staat erbij, er was iets fout gegaan met het inplannen, stond dus al een week eerder online..was niet de bedoeling.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Ook ik heb deze kaart gemist, hij is niet omhoog gekomen in mijn overzicht blogger doet raar de laatste dagen vind ik. Maar wat heb je er een pracht kaart van gemaakt Elly!! veel leuke en mooie details en zo`n schitterend Hollands plaatje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita,
      bij mij is het fout gegaan en ik heb hem vorige week niet omhoog zien komen. Hij stond verkeerd ingepland..kwam ik net pas achter..dus ik terug zoeken was hij vorige week online gegaan.
      Niet best.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Ach Elly, het gebeurde mij ook eens ik zag hem op een andere site en dacht hey!! en zodoende zag ik het.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hihi, is de leeftijd of te snel geweest, ach er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen toch.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Super mooie Hollandse kaart Elly!
    Heel mooi met de inkt onderdaan, top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige Hollandse kaart Elly , leuke fotoos
    en je hekje wat mooi bewerkt, heel apart zo .
    Fijn weeekend en een groetje van Epie

    BeantwoordenVerwijderen