Volgers

woensdag 19 februari 2020

Hoera jarig...

Goedemorgen,

laat vandaag een kaartje zien wat ik gemaakt heb naar aanleiding van een sketch en een challenge die loopt bij De Egel tot vandaag 20:00 uur.


Er moest een randje te zien zijn, ik heb een mal met een stiksteekje gebruikt en nog extra een sierrandje, en het thema was ook muziek.
Design papier is van de Action, en zoals je ziet heb ik weer die letters gebruikt.
Ze zijn gewoon te leuk.




De labels zijn van Joy!Crafts 6002/0386.
De afdrukken van de stempels waar die van zijn weet ik niet, had ik ook eens overgekocht van iemand.


Afbeelding is van Hobbyvoordelig HV055.


Leuk rose strikje gemaakt van Hemp Cord. Had een hele set op de beurs ervan gekocht.
En je ziet hier goed dat ik de stiksteek mal heb gebruikt deze is van Crealies XXL42.

Achtergrond stempel is van Craft Emotions 130501/1111, ik vond het design papier iets te saai.



Chipboard viool, deze bewerkt met Cadence Antique Pink.


Mooi hoe dit spul zo glanst.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

Update gaslek:

We hebben hem gevonden, hij loopt door de woonkamer naar onze oude keuken gedeelte.
Nu zouden we as weekeinde een gleuf gaan frezen in de woonkamer rechtstreeks naar de keuken waar hij nu staat. Dus de oude wordt afgesloten.
Frezen, iets waar ik zo enorm tegenop zie, dat is zoveel stof en zoveel werk weer voor manlief.
Maar nu moest hij eergisteren een gat boren van de kamer naar de keuken wat ooit bijgebouwd is..en het bleek zo gemakkelijk te gaan dat hij zei, waarschijnlijk kan ik met de boor ook die gleuf doen als de vloer toch zacht is.
Hij aan de slag en jawel in een klein uurtje had hij die gleuf er zitten, toevalllig had ik die dag al veel spullen naar boven gedaan, en de rest zou ik nog moeten afdekken.
Oke er is wel weer veel gevallen maar het zou nooit zoveel zijn als met het frezen, ik was zelfs opgelucht dat dit eens soepel ging.
We noemden het een meevallertje.
En toen vertelde hij tegen mij dat hij er ook enorm mee zat maar dat niet uitte. Bij mij merk je dat gelijk aan alles, ik ben niet te genieten, en aan mijn lijf.
Maar nu komt er einde in zicht en kunnen we as weekeinde wat geruster carnaval gaan vieren.
Wat een gedoe, over een paar weken merken we er niets meer van, maar het waren me een weken wel van onzekerheid en vermoeidheid ook.

Maar zoiets kan ook totaal anders aflopen en hoop dat ook nooit mee te maken bij niemand trouwens.




17 opmerkingen:

  1. Ooooo dus nu is het opgelost Elly??? Wat een kanjer is je man zeg en natuurlijk zat hij er ook mee,maar hij kent jou natuurlijk ook dus hield hij z’n mond om jouw niet erger van slag te maken! Nou lekker alles in orde maken en klaar ermee! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt...prachtige kleuren en supermooie details. Jij kunt er wat van! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja is opgelost, we hebben er nu verwarming weer van en koken erop, dus nu wordt het weer opknappen de boel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat geweldig dat je man het op deze manier opgelost heeft. Lijkt me inderdaad heftig zo'n gaslek! Die Carnaval kan niet meer stuk nu!
    Je hebt de challenge leuk uitgewerkt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel erg fijn Elly dat jullie het gaslek gevonden hebben. Het ontregeld je helemaal nu naar de opbouwfase en dan is het weer genieten.
    Je kaart is heel mooi, leuke kleuren en details!!
    Fijne woensdag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is ook jouw kaartje met de sketch van de Egel Elly..Prachtige details er weer op gemaakt vooral dat glimmende van Cadence spreekt me wel aan
    En fijn dat de oorzaak van de gaslekkage nu gevonden is...wat een frustratie is dat geweest...een dikke pluim voor je man ...een heeeel 'hendig menneke' heb jij..
    Nu kan je inderdaad lekker carnaval gaan houden..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is super leuk Elly!!!
    Ik vind het een schatje!!
    Een heel lief plaatje er bij.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje Elly, prachtig plaatje erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en wat een leuk plaatje!
    Wat een geluk dat het eenvoudiger op te lossen was dan gedacht. Zoveel stof geeft zoveel extra werk he.
    Fijn dat jullie nu lekker carnaval kunnen gaan vieren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ja dat blijft maar vallen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een superleuke muzikale kaart met een lief plaatje. Wat fijn dat de gaslek problemen opgelost zijn, nu nog wel veel poetswerk denk ik en dan naar 't Carnaval,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen