Volgers

woensdag 19 februari 2020

Leuk nieuws....

Eindelijk mag het nu verteld worden,
ik zit in het Design Team van Hobbyshop Veldmaat.
In januari is mij de vraag gesteld of ik in het design team wilde, Anneke gaat samen met haar moeder een design team opzetten.
Dit vond ik wel een hele eer dat ik gevraagd was, ook Debby werd gevraagd en daar had ik al een goed contact mee, dus we waren samen dolblij, en kunnen elkaar goed ondersteunen.

We zaten al te wachten bij de brievenbus wanneer de eerste envelop zou binnenkomen met de artikelen voor het team om te maken.
Echt zo spannend, wij samen zijn gelijk begonnen en hadden de opdrachten zeer snel af.

Op de beurs in Den Bosch waren onze creaties al te bewonderen, dat vonden wij ook heel mooi om te zien dat je creaties daar stonden.

Ik hoop dat ik leuke creaties kan laten zien voor het team en voor jullie.
Want het is wel een hele uitdaging omdat je nu met artikelen werkt wat je misschien soms zelf niet zou aanschaffen.
Of je bent ermee bezig en je wordt ineens verliefd op een bepaald artikel, en dat is me al overkomen hihi.

Nou het leuke nieuws is eruit,
wens jullie nog een fijne avond,

groetjes Elly

21 opmerkingen:

  1. Hallo Elly.
    Gefeliciteerd! Wat leuk. Hobbyshop Veldmaat zit toch in Haaksbergen? Ik woon in Enschede, moet er toch maar eens een kijkje gaan nemen😊.
    Heel veel creativiteit toegewenst!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja dat klopt en dat zal leuk zijn, want het zijn hele leuk mensen Anneke en Rikie. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar heb ze nu een paar keer op de beurs ontmoet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat leuk Elly van harte gefeliciteerd!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nieuws. Een hele uitdaging.
    Heel veel succes gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie uitdaging voor jou Elly en zij boffen ook dat je het doet want je maakt prachtige creaties Elly. Heel veel succes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk voor je Elly, van harte gefeliciteerd en we gaan vast en zeker de resultaten hier bewonderen. Veel plezier ook :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Elly, gefeliciteerd ben benieuwd wat je allemaal gaat laten zien,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk voor je Elly, je maakt prachtige creatie's top voor je!
    Ben al benieuwd , zoals je schrijft soms heb je mallen of materialen die je niet zelf zou aankopen, ik ondervind dit ook bij joy!crafts, maar het zo leuk al die nieuwe spulletjes ontdekken. Alvast heel veel succes!! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris. Ja dit is dan een hele uitdaging he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat moesten we lang zwijgen. Maar nu is het hoge woord eruit. Gelukkig konden we het samen delen en ik vind het super leuk om dit avontuur met jou te mogen delen.

    Nu al benieuwd naar de 2de envelop. Maar eerst carnaval.....voor jullie dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heellang voor ons doen hihih, en wat vonden we het leuk. Vooral die envelop. Ja wij gaan hossen en zingen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Oh, wat superleuk zeg! Gefeliciteerd! Ben benieuwd wat gaat komen van jouw hand. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd. Echt hartstikke leuk.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen