Volgers

vrijdag 21 februari 2020

Mini journal...

Hallo,

mijn mini journal er weer bijgepak, toen ik samen met mijn dochter aan de hobbytafel zat.
Zij met haar journal over haar weekeindje Praag.


Dat hart daar was ik al eerder mee begonnen, maar wist niet voor wat of hoe.
Dus dacht nu ga maar kliederen op de pagina's en gebruik het hart hier dan maar.
Kliederen was geen succes, maar heb jullie weleens verteld als ik samen met iemand aan de hobbytafel zit komt er weinig of niks uit mijn handen.



Mijn dochter was ook met washitape bezig en dacht oja kan ik ook wel even pakken..want ik ging even goed de mist in hier.
Ik heb de kleuren rood en zwart van distress inkt gebruikt en wat masks.
Tekst is van Joy!Crafts 6410/0010.
Takjes zijn van Craft Emotions denk ik.



En hier de letters van onze namen met onze verkeringsdatum.
Op deze dag had ik trouwens ook deze creatie gemaakt.
Deze letters zijn van Dutch Doobadoo 470.715.820.

Hopend komen er nog mooiere pagina's in te staan, want je kunt ze niet zomaar eruit scheuren of opnieuw beginnen ermee.

Wens jullie een fijn carnavals weekeinde toe,
voor diegene die gaan carnavallen dan.
Wij in ieder geval wel,

groetjes

Elly


14 opmerkingen:

  1. Prachtig Elly, ondanks dat Het het niet lekker ging voor je gevoel.
    Alaaf en fijne vasteloavend!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou al ben je zelf niet zo tevreden Elly,ik vind hem zeer geslaagd en doe het je niet na! 1986...lang geleden. Wij krijgen verkering in 1982 en trouwden in 1987 🙈 Fijn weekend xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja dat is ook al een flinke tijd. Tegenwoordig halen ze dat niet meer he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Haha, ik vind m toch leuk! Ik heb dat ook, ik kan beter hobby-en in mn eentje, want anders gebeurt er niks (te veel te kletsen) groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan ook het beste alleen kaarten maken, ik vind de pagina's wel heel mooi gemaakt. Fijne carnavalswagen, Alaaaaaf.
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms best lekker dat kliederen. Al.is het niet zo mijn ding. Maar deze pagina's vind ik wel erg leuk en wat leuk samen creatief met je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om jullie initialen te verwerken op deze pagina, gemaakt op de verkering dag.
    Fijne carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen