Volgers

maandag 30 maart 2020

Believe...

Goedemorgen,

Believe ja dat is even moeilijk in deze tijd...
maar toch blijven we het doen hoor!
Ik heb deze kaart gemaakt naar aanleiding van de maandelijkse opdracht
 van de facebook groep Mijn Schatkaart.

Nu had ik al even geen zin geen inspiratie...hoofd vol..maar deze kwam er ineens uit, en heb hem gemaakt voor een vriendin van me.
Ze werkt in de zorg, en helaas komt zij altijd alleen thuis bij haar viervoeter, dus verdient ze dubbel dit kaartje. Gelukkig appen we in een groepsapp heel veel met elkaar.


Was een leuk patroontje, het design papier wat ik gebruikt heb is van Stamperia.


Ook dit schattig meisje heb ik daarvan uitgeknipt.
De ovale stans is van Craft Emotions 115633/0924.
En die mal achter het meisje is van Studio Light IN128.


Believe..Marianne Design COL1458.



Even een hart onder de riem steken, deze tekst is van Studio Light.


Dit kaartje trek je omhoog en heb hiervoor het lipje gebruikt van Bella Lullu 3002/0001.



Dit berichtje is gelijk gemaakt toen de kaart af was en daarna heb ik het bij haar in de bus gedaan.

Groetjes

Elly


28 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Elly, mooi uitgeknipt super leuk model en mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat is deze mooi Elly en zo ontzettend lief ook die tekst, dit doet jouw vriendin zeker weten erg goed! Je bent een schat. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, je ze was er heel blij mee..kippevel momentje..
      Groetjes Elly


















      Verwijderen
  3. Hoi Elly, wat een lief kaartje voor je vriendin! Dat zal ze vast erg waarderen!!
    Ik zag dat je mee wilde doen met de DCL challenge maar dat het niet gelukt is. Ik kan niet ontdekken dat er iets mis is met het link programma. Als je je kaartje op je blog plaatst en even een berichtje bij ons achterlaat kan ik kijken of het mij wel lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicole.
      Hij laadt de foto wel op,maar daarna kan ik niet op de link drukken om verder te kunnen, dan moet ik telkens opnieuw beginnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart in een heel leuk model, daar was ze vast heel blij mee. Ik heb inderdaad heel veel spullen, vooral papier ๐Ÿ˜€
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ik bedoelde voorraad kaarten ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Leuke tekst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een bemoedigend kaartje hoor, is ze vast blij mee. Heel schattig, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bekieve...inderdaad, dat moeten we wel!
    Wat een prachtige kaart, alles is mooi hier aan, het plaatje, het model en de kleurencombinatie.
    Super gedaan en iemand heel blij gemaakt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje zal zeker gewaardeerd worden...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje heb je voor haar gemaakt!
    En ik heb inmiddels embossingpoeder en de inkt besteld, wordt wel vanaf volgende week pas geleverd.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Oh dat is leuk, benwieuwd hoe het je afgaat, zie het wel verschijnen.
      Maar jammer dat je zo lang moet wachten..bij Hobbyshop Veldmaat was het wel op voorraad ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. En inderdaad, deze is ook prachtig en heeft een mooie bestemming gevonden. Het valt ook niet mee om nu in de zorg te werken en dan ook nog alleen thuiskomen en dan tegen je lieve viervoeter je verhaal kwijt te kunnen. Gelukkig heeft ze een goede vriendin die aan haar denkt en haar dit prachtige kaartje heeft gestuurd. Super!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat moooooi ๐Ÿ˜.
    Een kaartje maken is voor ons ook een soort therapie, zeg ik steeds. Heerlijk om al je liefde en zorg erin te leggen en als het af is maak je er iemand heel blij mee.
    Wat een leuk model is dit.
    Gevonden op internet?
    Mooi papier en de afbeelding is zรณ lief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Dit was een opdracht op fb bij Mijn Schatkist.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Wat een mooie kaart Elly! Hier zal je vriendin heel blij mee zijn. En blijven geloven doen we zeker!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Elly, heel mooi leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is ook dit schuifkaartje Elly...prachtig papier ervoor gebruikt ...en zo lief van je om haar een hart onder de riem te steken...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen