Volgers

zondag 29 maart 2020

Happy Birthday...

Goedemorgen lieve bloggers,

Hier een schuifkaartje voor de challenge die loopt bij De Egel.
Thema is boerderijdieren.
Dit model heb ik van de fb groep De Schatkist, zelf heb ik er nog een mooiere uitvoering van gemaakt, maar die staat as maandag ingepland.

En deze heb ik nu er even tussen gepropt..hihhi..



Design papier is van de Action grote blokken.


De koetjes zijn van Amy Design ADD10043.
Beetje met grijs afgeinkt zodat ze niet helemaal wegvallen, maar ja hele witte koeien zie je ook niet zomaar.



Het gras is van Marianne Design CR1355, en deze licht afgeinkt met groene inkt, als ik echt groen cardstock had gebruikt dan vond ik het teveel opvallen, alles is zwart/wit, dat paste dan niet echt.

Het zwarte rondje is van Marianne Design LR0552.


Vlindertjes met de Olba tang, 2 op elkaar gedaan en de bovenste vlindertje de vleugeltjes wat omhoog gevouwen.

Ook bovenin een smal randje washi tape geplakt.


Klimop is van Joy!Crafts 6002/0456, ook deze wit gelaten met een groen accentje van inkt.



Zie je hoe deze tekst een beetje glimt? Dit is embossingpoeder van Nuvo kleur Grimson Gloss.
Had graag met zwart willen doen maar die had ik niet, dus die moeten we even gaan bestellen dan.
Tekst is een stempel van de Action.


Deze kaart daar heb ik een koordje aan gemaakt om het zo omhoog te kunnen schuiven.
Melkbusjes zijn van Joy!Crafts 6002/0797.


Deze kaart zal nog wel een keer een bestemming krijgen, want heb kennissen die een boerderij runnen. Moet ik dit kaartje niet vergeten dan, want dat was laatst wel..
tja dat komt ervan als je veel voorraad hebt.

En ik was net een rondje aan het doen, en zag bij Knutsels&Kadootje de nieuwe challenge washi tape, nu ziet er op deze kaart ook een lief klein randje van washi tape, dus bij deze doet deze kaart hier nu aan mee.
En bij 4 seasons swap challenges, thema maart roert zijn staart, en ook nog bij 2 sisters on the blog, daar moest je stippen e/o strepen op je kaart hebben.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

37 opmerkingen:

  1. Wat een schatje leuk die koe met haar kalfjes. Blij dat je hem er even tussen hebt gepropt. De tekst happy birthday glimt ook weet erg mooi. Ook weet eens proberen die embossing poeder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Ja ga dat maar eens doen ;) als je opdrachtjes klaar zijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Dank je wel Debby.
    Dit vond ik ook wel een mooi kleurtje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach kijk die mooie koe met zijn kleine kalfjes staan, een 2ling ...lief.
    Het model is mooi gepimpt Elly. Leuk die stempel geembost, springt er net iets meer uit,mooi. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ook voor jouw een fijne zondag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Super leuk in deze kleurtjes, heel veel leuke details gezien. Ook een mooi model kaart.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bij DCL drankjes!!
    Gauw linken dus.
    Het is weer een waar kunstwerk.
    Prachtig.
    Zie mijn bericht van vandaag.... hoezo iets vergeten😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ik zal eens terughoppen naar je dan,
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Heel leuk die koeitjes, heel mooi kaartje geworden, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart zeg! En met stippen, handig voor onze challenge, dank je wel!
    En bedankt voor je uitleg over het embossingpoeder! Ga ook maar eens wat aanschaffen, ziet er zo leuk uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Oh echt nou ben benieuwd of je het leuk gaat vinden.
      Als je met witte embossingpoeder werkt is dat ook mooi om iets in te kleuren, bijv met een bloemenstempel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Geweldig leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,

    Wauw deze is superleuk

    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super super mooi!! Lijkt mij best een hoop werk maar een leuk resultaat hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, nee hoor valt er mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. wat een keileuke kaart, leuk model en mooi thema met de boerderij dieren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit schuifkaartje Elly, ik wilde dit modelletje ook nog maken ..maar het is er nog niet van gekomen ...ben wel nieuwsgierig naar de mooiere uitvoering ervan...dus....tot morgen!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke schuifkaart heb je gemaakt Elly, echt een leuk modelletje. En het zwart witte spreekt mij wel aan, leuk ook de boerderij dieren. De tekst van de washi tape is heel gaaf. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind deze al geweldig Elly. Hoe moet die van vandaag er dan wel uitzien. Ben heel benieuwd. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart waarop heel veel te zien! Leuk die melkflesjes, ja daarin zit ook een (gezond) drankje! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi. Leuk om in het zwart/wit te blijven
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is geweldig...echt supergaaf gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het duurde even voordat bij mij het kwartje viel maar toen ik zag ik het.. melkbusjes natuurlijk! Dat is ook een drankje. Helemaal leuk! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje in zwart/wit!
    Dankjewel voor je deelname aan onze staart-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele inventieve kaart Elly!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen