Volgers

maandag 2 maart 2020

Thanks...

Goedemorgen,

op 17 februari had ik meegedaan met een SOL van Joy!Crafts make a card.

Dit is mijn uitwerking geworden:


Het is een bedankt kaartje geworden voor mijn vriendin.
Ze staat altijd voor je klaar, ook toen met onze gaslek, kom hier maar eten of douchen jullie zijn van harte welkom en gelukkig hoefde dat allemaal niet. Maar het is zo lief dat ze dit allemaal aanbiedt, en met andere dingetjes ook, dus ze vond ik dat ze een kaartje verdiende.
En zo had ik ook een doel om dit kaartje op te pimpen.

Design papier is van de Action.



Blaadjes zijn van de Action, de bloemetjes van Crafts Emotions 115633/0510 
en ook van Joy!Crafts 6002/1180.


Thanks is ook van Craft Emotions.
Afbeelding is van Maja Design DEN-1038


Was een leuk patroon ook om te maken, had hem wel later afgemaakt, want de pc moest telkens opnieuw gerefresht worden en moest ik het weer terug zoeken, dat werkte niet prettig.
De volgende keer eens via mijn mobiel maar meekijken of dat beter gaat.



Heb met een brad bloemetje een sluiting gemaakt.



De hartjes zijn van de Action, de kruisjes van Diamond press.


Deze label is van Joy!Crafts.


De hartjes boven en onder zijn met de olba tang gedaan.
Just for you is van Marianne Design LR0224.


Deze bloemetjes ook met de olba tang en met roze nuvo drops een hartje in de bloem gemaakt.



Ze vond de kaart heel mooi en erg lief van me.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Wow daar staat weer een schitterende creatie, de binnenkant is al net zo prachtig als de buitenkant! Prachtige details zijn er verwerkt.
    Fijne dag Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schitterende kaart Elly, wat een mooi papier in prachtige kleuren heb je gebruikt. Het is een erg leuk model waar veel mooie details op te zien zijn. Fijn om je vriendin hier blij mee te maken, een goede vriendin is goud waard! Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve vriendin en dan rijgt ze zo'n mooie kaart van je waar de vriendschap vanaf spat!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit heb je prachtig gemaakt.
    Een heel leuk model, waar je veel op kwijt kan.
    Een prachtige fijne afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model Elly, het is een gave creatie. Dat doe ik dus nooit om ander papier bij een Maja plaatje te gebruiken... Maar het combineert wel erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja dat durf ik wel :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Het is ook een prachtige kaart, een klein kadootje vind ik.
    Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is dit Elly...Mooi papier ervoor gebruikt en zeker een heel gaaf modelletje met schitterende details erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bedank kaart voor je vriendin. Leuk met zo'n sol mee te doen, doe ik eigenlijk nooit.
    Groetjes Nicolette 

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, deze kaart is al een cadeautje op zich als bedankje! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen