Volgers

zondag 1 maart 2020

You are amazing...

Goedemorgen,

vandaag begint de challenge weer op onze groep Kaartjes Inspiratie Challenges.
De challenge voor deze maand is: gebruik meer dan 4 lagen.

Dit is mijn inspiratie kaartje geworden:


Ik heb als basis een Dutch Doobadoo mal gebruikt 470.713.182.
Deze mal al langer in bezit maar nog nooit gebruikt.
Design papier van de Action.


Magnolia heb ik ingekleurd met Brush Markers.



Tekst is van Polkadoodles.
En de hartjes border van de Action ook deze is een laatste nieuwe die er in januari lagen.


En wat hartjes opgeplakt die uit de border kwamen.

Misschien dat jullie ook mee willen doen en jullie kaart op de facebook groep willen plaatsen.
En dan ook in de juiste album.

En ik las vanmorgen in mijn blogronde, dat ik bij 4 seasons challenge blog op de eerst plaats sta met deze creatie.

En bij de kaarten maken groep op facebook had ik ook gewonnen door een reactie te plaatsen voor een nieuwe lijn die uitkomt D-line. Echt super leuk en benieuwd wat deze lijn is.
Maar iets winnen is altijd super, dus mijn weekeinde kan niet meer stuk na alle hectiek van de afgelopen maand.


Groetjes,

Elly 
DT lid Kaartjes Inspiratie Challenges

fb pagina:

24 opmerkingen:

  1. Heel leuk Elly mooie kaart met veel details leuk papier ook voor dit model kaart. En gefeliciteerd met je prijs van D-Lines.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja super leuk he, ben benieuwd wat deze lijn is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model kaart!
    Design papier met hartjes vind ik super.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi is die!!!!

    Gefeliciteerd en zoals altijd terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Gefeliciteerd!!
    Heel mooi kaartje!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi/lief kaartje Elly en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart en challenge!
    Eng gefeliciteerd met je toppertje. Je schoen is dan ook zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de leuke Magnolia, gefeliciteerd met je prijs van D-lines,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! En gefeliciteerd met je winnende kaart.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke inspiratie kaart!!
    De hartjes rand is mooi.
    Ik heb het al 3x in mijn handen gehad, maar kocht het steeds niet, ik heb al zoveel😉
    Ik ga eens even zoekterm op Facebook naar de pagina die jij aanbeveelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Nou dan zal hij denk toch een keertje in je mandje vallen denk ik ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Heee deze heb ik gemist! Wat een leuke vorm kaart en wat heb je er weer iets moois van gemaakt Elly. Leuk plaatje en die hartjesrand met de losse hartjes geplakt is ook erg leuk. Fijn dat je zoveel gewonnen hebt,altijd leuk alleen de eer al. Een fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Idd de eer is al super leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Een hele leuke kaart Elly! Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt Elly. En leuk dat je gewonnen hebt op FB, zal het al voorbijkomen.
    Groetjes Nicolette 

    BeantwoordenVerwijderen