Volgers

zaterdag 21 maart 2020

Vogelkooitje...

Goedemorgen iedereen,

hoop dat het vandaag een leukere dag wordt als gisteren..dat was saai zo zonder het zonnetje.
Ik heb een vogelkooitje opgepimpt..was even moeilijk om ermee aan de slag te kunnen.
De inspiratie is zo ver te zoeken, maar dat las ik dat dat bij velen nu zo is, en dat is niet gek ook he. we voelen ons allemaal en vooral de ouderen erg opgesloten.

Dus maak dit vogelkooitje maar gauw open om te  kijken wat er aan de binnenzijde te zien is.


Het kooitje is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.770.
Deze is in de aanbieding bij Hobbyshop Veldmaat.


De hartjes heb ik meerdere malen uitgeknipt. Het design papier is van Studio Light.
Op het kooitje heb ik een mask gebruikt van Dutch Doobadoo 470.990.002.


Met diezelfde mask heb ik met Cadence Metallic Antique Pink wat accenten op het hartje gezet.
Het hartje zit met een brad vast, omdat ik hier de sluiting heb gemaakt voor het kaartje.

Dit hartje is op kleur gemaakt met distress inkt,
 Victiorian Velvet, Picked Raspberry en Worn Lipstick.


Hier zie je het wat meer glimmen, ook de takjes van Marianne Design LR0192  zijn ermee bewerkt.
De blaadjes zijn ook van Marianne Design LR0256.


Al de bloemetjes op dit kooitje zijn van Craft Emotions 115633/0510.


En de meeldraadjes als bloemetjes gebruikt.
Onder in het kooitje met Nuvo drops wat parels gemaakt.



Hier het draadje los, je draait dit om het hartje heen en je kooitje zit op slot.


Op de binnenzijde links ook een hartje van design papier gedaan anders zag je de sluiting van de brad zitten en dat is nu mooi weggewerkt.


Dit designpapier is ook van Studio Light.


Tekst en het vogeltje is van Marianne Design HT1603.


Groetjes

DT Hobbyshop Veldmaat Elly

Voor iedereen pas goed op jezelf en op anderen.


27 opmerkingen:

  1. Wow super leuk Elly en zoveel mooie details helemaal geslaagd!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit vogelkooitje Elly...heel mooi al die hartjes en bloemetjes..en ook een super leuke binnenkant...daar kan je vast weer iemand heel blij mee maken...Het zijn bangelijke tijden nu...Ik vrees dat we nog een hele hectische week voor de boeg hebben
    sterkte in ieder geval...wij blijven zoveel mogelijk thuis, ik kan gelukkig wel buiten komen, we wonen lekker op de buiten...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja wij vrezen er ook voor..fijn dat je vrijaf woont..kun je dat heerlijk meepakken. Wij kunnen ons in de achtertuin ook wel goed vermaken gelukkig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Dat was weer even een uitdaging maar hij is erg leuk geworden vind je bloemen vooral erg leuk en de maak die je op je vogel kooitje gebruikt hebt vind ik ook Erg mooi geworden.

    En dat je je inspiratie kwijt brengt is niet zo gek. We hebben nu hele andere dingen aan ons hoofd maar even je zinnen verzetten is ook wel fijn. Hier schijnt vandaag al een zonnetje dan ziet het er buiten all een beetje vrolijker uit.

    Sterkte vandaag en blijf vooral veilig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby..idd een flinke uitdaging de deze..maar wij hebben het even weer gefikst toch..die van jouw is ook super geworden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een lieverd!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Elly, ik heb gelukkig wel zin in mijn hobby, maar ook buiten in de moestuin is nog werk te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Toevallig net een kaart uit mijn hand gekomen, en nog een mooike ook voor mijn vriendin in de zorg..je ziet hem nog wel verschijnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een schatje Elly, zoveel moois op te zien. Leuk om die meeldraden als bloemetje te gebruiken. En ook mooi hoe je het kooitje sluit. Prachtig papier,leuke stempel kortom een bjoetie.
    Lieve groetjes en blijf gezond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf labelkaartje Elly en wat valt er veel te zien.
    Ook hier is de inspiratie ver te zoeken....

    Blijf gezond!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat velen van ons het kooitje ook voelen maar als je dan toch even in een kooitje moet zitten dan maar in zo'n leuke. Geweldig leuk gedaan!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig hebben we nog géén lockdown, nu kunnen we nog wel wandelen met de honden, hier bij ons is het heel rustig op straat.
    Je vogelkooitje is mooi, veel werk dat snijden, maar toppie hoor,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja erg veel snijwerk dat is eigenlijk niet zo fijn. Nee nog niet, maar die gaat er wel komen gok ik.
      We hebben vanmorgenvroeg gelopen, op zich wat er redelijk activiteit.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Mooi gemaakt Elly .
    Nou het was heerlijk hier vandaag met het zonnetje ,lekker in de tuin gezeten.
    Morgen weer !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra..idd het zonnetje hadden we ook maar het windje was net iets te. En nu is hij er ook weer volop, zal vandaag kijken of we buiten kunnen zitten even. Fijne dag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Sjonge jonge, wat een werk weer.
    Maak jij dit soort creaties in een paar dagen, og ga je er echt voor zitte en maak je het in 1 keer.
    Ik vind het prachtig, deze kun je ABN iemands opsturen waar je in deze tijd even extra aan denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze heb ik wel in 1 dagje gemaakt, smorgens getekent, en smiddags geprobeerd op te pimpen..en savonds weer verder gegaan.
      Deze kaart had ik op mijn fb gezet van wie in ons dorp vind jij wie deze kaart verdient..en daar kreeg ik een paar reacties op..iemand die altijd op mijn fbpagina reageert die heeft de deze nu voor haar broer, zelf woont ze in engeland, en haar broer bij mijn in de wijk. En voor de andere ben ik net ook op pad geweest en die ligt ook in haar bus.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Prachtig vogelkooitje, heel mooi geheel geworden Elly.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen