Volgers

maandag 23 maart 2020

Hoera, party...

Hallo lieve bloggers,

hier een kaartje voor de man van mijn vriendin.
Had de stropdas van Dutch Doobadoo 470.713.738 gekozen ervoor.


En ja het had niet omgeslagen moeten worden dat bovenste (het knoop zeg maar)
Maar wat ik wilde dan werd het te zwaar, dus had ervoor gekozen om hem om te vouwen en vast te plakken. Mijn man vond dat wel leuk, hij zei je hoeft toch niet altijd precies te werken hoe een model is. Ik zei hahaha, dat doe ik zo vaak.
Hij ziet dan ook niet altijd mijn kaarten.



En de paperclip ook weer toegepast, en zo blijft dit kaartje ook mooi dicht zitten.
Hoera, is uitgeknipt uit een design papiertje, Party is een stempel van Alie.
Bloemetje van Joy!Crafts 6002/1180.


Op deze kaart heb ik Frantage gebruikt FREG036, geeft een stoere uitstraling.


Het dobbertje is van Amy Design ADD10026, en eerst bewerkt met inka gold blauw en daarna pas uitgestanst. Hij houdt nl erg van vissen.


Hier zie je de Frantage heel goed. Leuk spul ook.



Punaise is van Alie.


Tekst en uithangvlaggetje is van Marianne Design HT1603.


Dit was nog even een dingetje hoe krijg ik hem vastgeplakt, want aan dit balletje zat geen randje..dit was een mini kerstballetje.
Dus eerst een randje uitgedraaid wat krap aan paste, vastgelijmd..maar leek nog los te komen, daarna een touw eromheen wat goed tegen het balletje kwam en op het papier.
Het is nog wel voorzichtig zijn, maar hij zit nu wel goed.


Als schudmateriaal heb ik mini schelpjes erin gedaan, zag ze laatst in Waspik liggen en dacht gelijk dit is leuk omdat het ook met water te maken had.

Kaartje is goed ontvangen inmiddels.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Wow Elly wat gaaf, je blijft me verrassen met de leuke ideetjes die je hebt. Top kaartje!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou inderdaad wat Anita zegt Elly,wat ben jij toch een creabea! Volgens mij lig jij snachts te prakkiseren wat je de volgende dag kunt maken,zo mooi deze ook weer,hoe kom je er allemaal op?! Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Idd soms pieker ik er wel over, maar vaak begin ik, valt het tegen stop ik ermee, ga ik de volgende dag ermee verder en dan lukt het me vaak wel.
      Hoe ik het verzin...weet niet komt gewoon in me op..velen kijken op pinterest, maar daar raak ik helemaal overprikkelt van..je ziet echt teveel..dus zit gewoon achter mn bureau, snuffel wat door mn spullen en voila dan heb je zoiets.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Je bent een echte creabea Elly!! xxx

      Verwijderen
  3. Super creatief weer!!
    Het schud materiaal is zó leuk.
    En wat knap dat je een oplossing vond om het vast te maken, dat touw, het geeft meteen een stoere uitstraling

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, ja dat vond ik ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een stoere stropdas heb je gemaakt, erg gaaf met het schudgedeelte en fijn dat je het toch goed vastgezet kreeg met het touw,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk die schudbol op je kaart. Mooie stoere stropdas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt Elly !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen