Volgers

woensdag 25 maart 2020

Gefeliciflapstaart...

Goedemorgen,

vandaag een creatie voor het DT team Hobbyshop Veldmaat.

Ben aan de slag gegaan met de Dutch Doobadomal 470.713.768.


Design papier is van Joy!Crafts 6011/0642.


De poes is gemat op een mal van Craft Emotions met de mooie rand rondom 115633/0941.



De tekst is van Craft Emotions 130501/1318.
De pijl is ook van Craft Emotions 115633/0521.
De swirl is ook van CE 115633/0520.

Op het strookje designpapier heb ik een satijnen lintje geplakt.


Deze leuke label komt ook uit de papier lijn van Joy!Crafts 6011/0422.
De afbeelding van de poes ook, en alle andere labels die hier allemaal op verwerkt zijn,

De ronde label heb ik opgehoogd met 3d tape en daaronder een swirl geplakt.


Dit bingo kaartje heb ik verknipt en door een wolkje mal gedraaid, zodat ik alleen Meow eruit had.
Deze mal is van Craft Emotions 115633/0521.


Aan de linkerzijde van de kaart heb ik een gleufje gesneden en hier een bingo kaartje in verwerkt.
Het kantje eronder is van een mal van Craft Emotions 115633/0941. 
Op elk hoekje een parel gemaakt met Nuvo drops.



Deze spetters komen uit dezelfde collectie als de pijltjes.
Witte tekst is met witte embossingpoeder gedaan.



Een tapje uit het papier geknipt en deze op een bingo kaartje geplakt.


Deze voetjes komen ook uit het design papier.
Alles heb ik wat ruw gemaakt.


En deze bloemetjes zijn van Craft Emotions 115633/0510.
Bloemetjes mogen eigenlijk niet ontbreken op een verjaarskaart.

Groetjes,

DT Elly Hobbyshop Veldmaat

Blog:
Hier staan alle links naar de juiste materialen die ik gebruikt heb.


Mijn fb pagina:


25 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit poezenkaartje Elly....zo een mooie 3 luik is dit en ookallemaal leuke poezenaccentjes erbij...weer een echt toppertje..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Elly! Heel mooie papiertjes en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je drieluik poezenkaart!!
    Zoveel leuke details heb ik al gezien dat gaat jou zo makkelijk af Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, en je moest eens weten met deze kaart...heb echt afgezien ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart, ik heb dit papier en de plaatjes ook en toen ik de envelop open maakte schrok ik, ik vind het papier erg donker, maar nu ik jouw kaart zie, valt het toch wel mee,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Zelf zou ik deze lijn nooit kopen, het zijn wel mooie kleurtjes.
      Benieuwd wat jij ervan gaat maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Met deze kaart kan je een katten liefhebber bij maken lijkt mij☺.
    De kaart kookt en beetje mysterieus.
    Weer veel aankleding op je kaart, hou ik van!!
    Helemaal als ik dan lees hoe je alles geaakt hebt.
    Erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige details op je mooie creatie Elly, het model is ook erg leuk en het papier prachtig. Geslaagde kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een plaatje om naar te kijken. Super leuke fancy fold kaart. Jee weer niet waar je kijken moet zoveel leuke details op je creatie. Top gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart met DDBD Elly , wens je
    een hele fijne donderdag toe , liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooi model en de kleurtjes zijn ook prachtig. Grts. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige kaart!!! Maar ja, met een kat erbij is het al snel gezellig natuurlijk ;-)
    Mooi papier ook...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Elly, leuk model en lief gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen