Volgers

vrijdag 27 maart 2020

Sylvia...

Goedemorgen lieve bloggers,

gisteren was mijn schoonzus jarig, en heb ik deze creatie maar in dr brievenbus gedaan, helaas kon het niet anders.

Dit idee had ik van Astrid uit het KIC team toen ik met kerst een kadootje kreeg en ze een boekje met mijn naam had gemaakt.


Ik heb de letters van Dutch Doobadoo gebruikt: 470.714.820.
Design papier is van de Action en heb het ingebonden met mijn Bind-it Zutter apparaat.


Mini bloemetjes langs de S is van Marianne Design CR1356.


Wat lintjes en frutsels eraan gebonden.


Mini flopje uit de collectie van Hobbyshop Veldmaat.
De tekst heb ik van iemand gekregen.


Heel klein briefje in het envelopje, tekst komt uit een tijdschrift vandaan.


Magnolia ingekleurd met distress inkt. Deze afbeelding heb ik van Debby eens gehad.


Mijn schoonzus houdt van honden vandaar deze afbeelding en die heb ik van Alie.


Afbeelding is van Gerda's Hobbyshop GH3226.
Swirl is van de Action en het bloemetje van Joy!Crafts 6002/0268.



Hier een heleboel bloemetjes met meeldraadjes.


Quote op vellum is ook van de Action en de randjes ook.



Afbeelding van Marianne Design 1267.


Believe en Wish ook van Marianne COL1458.
Mini vlindertjes van de Olba tang.
Grotere vlinder van Bubble Girls en het kleintje van Marianne Design CR1205.


Ook deze leuke magnolia heb ik van Debby.
De bingo kaartjes zijn van Joy!Crafts 6410/0029.
Gefeliciteerd van Marianne Design CS0917.
En de vlaggetjes van de Action.
De ovaal met schulprandje is van Craft Emotions.




Deze is vast gezet met washi tape.


En dan een leuk notitie blaadje uit de collectie van Diddl, kleuren combineerde heel goed hierbij.
En hier ruimte voor persoonlijke tekst.


Aan beide kanten een swirl van de Action.



Was moeilijk op te pimpen, maar had er ruim de tijd voor genomen, dus kon het iedere keer wat groeien. Ik had haar al een heel klein stukje laten zien, en ze zei wat een mooie kleuren, want meer kon ze er niet van maken..hihih even lekker gemaakt.

Ze was er zeer blij mee, ze zei elk jaar denk ik wat mooi en dit kan ze niet overtreffen maar weer is het je gelukt.
Ze zette gisteren in onze garage wat lekkers voor bij de koffie..ook erg lief,
maar wel vreemd op deze manier.


En onze dochter verveelde zich en had bedacht dat ze eens iets wilde schilderen,
ze vroeg wat ik in huis had, en ja hoor moeders had dat wel.
Zei gegoogled en dit is het geworden, wij vinden het allemaal prachtig.




Groetjes,

Elly

fb pagina:

24 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad Elly, jij overtreft jezelf elke keer weer, wat is dit SCHITTEREND zeg en wat een werk. Zoveel prachtige details, ik weet zeker dat je schoonzus zich hierdoor wat meer jarig voelt! En lief dat ze die heerlijk gebakjes terugbracht, die zien er goed uit, JUMMIE! Wat een prachtige creatie van je dochter,hier moet ze meer mee doen,zo mooi. Lieve groetjes en alvast een fijn weekend Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Zal het haar doorgeven ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wow, wat een leuk idee om de letters hiervoor zo te gebruiken! Een kunstwerk is het, echt waar. Lief dat jullie toch nog op wat lekkers werden getrakteerd. Ik bak nu ook wat meer hoor, gezellig en even wat anders. Het schilderij van je dochter is ook prachtig zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ja iedereen gaat creatief worden, wel mooi te zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Schitterend Elly top geweldig leuk wat je voor je schoonzus gemaakt hebt. Prachtig schilderij van je dochter!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja gaaf he dat schilderij, die staat hier ook lekker te pronken bovenop de kast.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel lastig al die verjaardagen nu...je had waarschijnlijk graag haar gezicht gezien toen ze dit kunstwerk kreeg want een kunstwerk is het!!! En ik weet hoeveel werk het is want ik heb wel eens geboorteboekjes gemaakt.
    En dan het schilderij....
    Ik denk dat zij maar verder moet me haar schilderkunst want het is prachtig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Ja nu had ze het om 12 snachts open gemaakt, normaal zou ik het gegeven hebben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een prachtig idee met het naam boekje, echt wel top gedaan Elly!
    Wat een talent heeft je dochter, prachtig geschilderd top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kunstwerk heb je gemaakt, heel veel werk maar echt super. Wat leuk dat jullie nog gebak kregen, het schilderij van je dochter zag ik al op FB, erg mooi!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt een prachtige creatie voor je schoonzus gemaakt. Mooie details. En leuk dat je toch nog een gebakje kregen.
    Het schilderij van je dochter is ook erg mooi, talent hoor.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooi project en een prachtig schilderij
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat je het nu niet persoonlijk kon geven. Maar ze zal er nu dubbel blij mee zijn geweest en je hebt er nog een heerlijk gebakje aan over gehouden. Hopelijk kun je snel weer bij je schoonzus op visite en de verjaardag nog eens dunnetjes over kan doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Idd dat gaan we vast en zeker doen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. En het schilderijtje van methaan isa's ook echt super maar dat wist je al

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooi persoonlijk boekje heb je gemaakt voor je schoonzus ,erg leuk !
    En crea ook het schilderij van je dochter !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjonge jonge..... Wat ben jij touch verschrikkelijk creatief!!
    Zo mooi dit weer.. Ik denk dat Sylvia elk jaar enorm uitkijkt naar je creatie.
    Lief dat je gebak kreeg, dit zijn kleine dingen waardoor we het leven leuk houden.....
    En je dochter creatie", wauw, wauw, WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Ook het schilderij van je dochter.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen