Volgers

dinsdag 21 april 2020

Fleurige kaart...

Goedemorgen iedereen,
en welkom voor mijn nieuwe volgers..zie dat ik er een paar bijgekregen heb, super leuk.

Deze creatie is voor de challenge die loopt bij Dutch Doobadoo op fb.
Misschien hebben sommige van jullie hem al voorbij zien komen.


Wist eerst niet wanneer ik hem zou inplannen...was eigenlijk voor volgende week, dus daarom daar al geplaatst op de groep.
Maar ik kon toch niet wachten..hihi..en hij is gisteren ook al afgegeven bij de ontvangster.



Design papier is van Polka Doodles.



Takjes van Craft Emotions 115633/0200.
Bloemetjes van: Joy!Crafts 6002/1180.
Pareltje erin, dit is van de Action deco border kun je los
knippen elkaar.



Binnenkant is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.796.
Had deze op de beurs gekocht en nog niet eerder gebruikt..en ook nog niet eerder met een challenge van Dutch Doobadoo meegedaan, dus nu 2 vliegen in 1 klap hihi.


Dit is de sketch waar je aan moest voldoen.



Vlinder: Joy!Crafts 6002/0381.


Aan het papier hoef je eigenlijk niks te doen..het is al heel bewerkelijk.
Deze kleurtjes zijn eigenlijk wel heel mooi. Pak daar nooit gauw naar, maar dit had wel iets.
En heb deze voor mijn vriendin gemaakt, die houdt van kleurrijk en heel druk.
Mis onze uitstapjes naar de Action en onze gezellige bakkies bij elkaar drinken.
Vond dat ze ook wel een kaartje verdiende.


Mini vlindertje is met de Olba tang gemaakt.


Deze vlinder is van Bubbles girls YCD10167.


Oeps een onscherpe foto..heeft de verkeerde punt scherp gesteld.
Deze bloemetjes zijn ook met de Olba tang geponst, en hier dezelfde parels ingeplakt.


De labels.
Strikje rechtsbovenin is van de Action.


Tekst is van Marianne Design KJ1710.
 Deze met embossing poeder van Nuvo Golden Sunflower gedaan.


Ja deze zijn ook wel heel lief...maar ik vind het zo'n geprul.. maar bij dit design papier hoorden ze er wel bij, dus even mopperen en daar zijn ze.
Want die handjes/voetjes en neusjes en strikjes dat zouden normaal gewoon afval zijn wat uit je stans komt...zo klein.
Dit is een mal van Marianne Design LR0554.

Wens jullie allemaal een fijne dinsdag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

27 opmerkingen:

  1. Fleurige kaart en mooi. Succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een mooie kaart Elly, kleurrijk en alles past mooi bij elkaar. O dat kleine grut is echt een dingetje om het goed op elkaar te plakken.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, fleurige en zeker een vrolijke kaart is dit Elly...je vriendin zal wel in haar nopjes zijn hiermee...heel mooi dit modelletje...Ik zag die ook voorbij komen bij DDBD...je heb die met prachtig papier aangekleed en zoveel leuke details erop zoals die gnoompjes en de tagjes erin..Je vriendin zal er wel heel blij mee zijn..
    Ik ben zondag toch ff bij action geweest in Roosendaal ..Manlief moest er zijn ....en ik ben dan niet te lui om mee te gaan...daar een paar nieuwe vorm stansen van meegebracht..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ah dat is leuk dus toch nog geslaagd ook! Mochten jullie met zn tweetjes naar binnen?
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Dit is weer een kunstwerkje Elly! Wat een mooi papier ook en ik zie de prachtige bloemetjes weer. Het ziet er weer keurig uit, vooral ook die ieniemiene kleine onderdeeltjes, zie ze maar netjes te plakken....knap hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke vrolijke kaart Elly. Ik mis mijn vriendinnen ook wel hoor, bellen of appen is toch echt anders dan elkaar even in het echt zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja hoe langer het duurt en met het goede weer hoe meer je het gaat voelen nu
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Hoi hoi Elly
    Wat een vrolijke fleurige kaart voor je vriendin, ook het model vind ik supermooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó leuk zoals je je hebt uitgeleefd op deze kaart.
    Veel straks, dat hou ik van.
    Misschien druk papier, maar toch past alles bij elkaar.
    Tja, dat gepriegel, ik heb ook van die stansjes, met van die kleine onderdelen, vind zeer héél leuk, maar al dat kleine gedoe houdt mij meestal tegen om ze te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Mij houdt dat ook enorm tegen hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Leuke vrolijke kaart! Die gnomes zijn erg leuk maar daar heb ik geen geduld voor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele leuke vrolijke kaart met kleurrijke kleurtjes Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren spatten er vanaf vrolijke kaart, van alles te zien, ik vind dat in elkaar zetten van poppetjes en beestjes ook zo'n gedoe. Ik kocht speciaal voor Pasen het haasje helemaal niet gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad en hele fleurige en kleurrijke kaart. Out of your comfort zone maar wel goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige kaart. designpapier is ook super!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag jouw naam al een paar keer verschijnen op mijn blog en dan word ik heel nieuwsgierig. .. dus kom ik kijken. Ik zie hier heel wat moois! Het boekje met Kraft en de simpele kaarten vind ik heel tof. Ik ga je nu volgen . Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah! En leuk dat je me gaat volgen.
      Maak meestal drukke kaarten hoor ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen