Volgers

woensdag 22 april 2020

Beterschap...

Goedemorgen,

Ik heb meegedaan bij de challenge van De Egel.
Deze keer moest je je aan de sketch houden en fruit moest erop.
Hij is echt heel simpel voor mijn doen.
Maar deze is gemaakt in een (alweer) inspiratie dipje.


Design papier is van de Action ook de bolletjes borderrand.




Beterschap is een randje van Carlin Design CDSN-0012.



Dit fruitrand volgens mij van Joy!Crafts, had dit ooit eens uitgedraaid van een vriendin van me.




Afbeelding is  Gerda's Hobbyshop GH3276 en het tabje aan je label is van Joy!Crafts 6002/0579.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


Ps.

Bij Mijn Hobbyhonk Challenges stond ik met deze kaart in de top 3!
Erg leuk vind ik dat.



21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie weer. En wat gaaf om in de top 3 te staan met je creatie. Deze was dan ook weer erg leuk.

    Fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het fruit straal je tegemoet Elly. Ondanks de inspiratiedip is hij toch erg leuk geworden hoor. Gefeliciteerd met je -dikverdiende- toppertje. Geniet ervan, lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer! En gefeliciteerd!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel leuk gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Elly
    Mooi labelkaartje heb jegemaakt!
    Van harte met je topper!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk.
    Jij maakte er 1 in stoere kleuren vind ik mooi.
    Gefeliciteerd met je topper, had het al gezien op het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt in deze kleuren, ondanks je inspiratie-dipje is dit toch een leuke kaart geworden! Wij hadden vanmorgen ook even geen inspiratie, maar uiteindelijk is hij gelukkig weer terug gekomen na een paar uurtjes! Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jullie wel dames.
      Ja die dip gaat op en neer he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een mooie kaart, ik hou heel erg van dit soort strakke kaarten, helemaal top!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit fruitige beterschap kaartje Elly...leuk modelltje met een heel toepasselijk plaatje erop...Ook nog gefeliciteerd met je winnende sneakerkaartje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk Elly.en gefeliciteerd met je winnende kaart, die is ook zo gaaf.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd!
    En de fruit kaart zijn eigenlijk wel mijn kleuren.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen