Volgers

woensdag 22 april 2020

Hollands kaartje...

Goedemiddag,

even een extra blogpost,
want heb een creatie wat op tijd geplaatst moet worden voor een challenge dus dan maar gelijk online gooien.



Dit model is van Francisca die het online gaf bij Friend of Joy!Crafts.
En het thema is Holland bij De Egel, en bij DCL (dutch card lovers) had je een kleurenpallet:
Dus een kaartje voor 3 challenges.




De tulpen zijn van Marianne Design LR0209.


Labels gemaakt van de stans van Joy!Crafts 6002/0258.


De kleine lettertjes is ook een mal van Joy!Crafts 6002/0140.


Vond het een erg leuk model om te maken..de kleuren wat minder hihih.

Wens jullie nog een fijne dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:



35 opmerkingen:

  1. Hoi Elly

    Ik vindt hem wel geslaagd en tja het zijn natuurlijke wel onze kleuren haaha
    Ik heb net te horen gekregen dat ik vanaf morgen weer mag gaan werken .
    Fijn maar ook weer niet mag ik de hele dag met mondmasker en veiligheids bril op lopen maar ja we mogen niet klagen er zijn mensen die nu geen werk hebben .

    Fijne Middag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Fijn dat je weer aan de slag kunt maar wat wel enorm spannend is. Veel succes.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Een mooie frisse kaart Elly, ik hou wel van die kleurtjes, lekker fleurig ;)
    Mooi die kleine pockets zo onder elkaar.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Elly
    wat een leuk model kaart en ja de kleuren zijn puur Hollands, heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een vrolijk en echt hollands kaartje Elly heel leuk
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik een kaartje maak in deze kleuren vind ik het juist altijd zo leuk als het eenmaal af is.
    Ik ben vast een echte Hollandse meid. 😉
    Het model is leuk, op Facebook kun je veel leuke dingen vinden hè?!
    Ik vind het een leuke kaart hoor.
    Maar jij gebruikt meestal hele andere kleuren, vandaar dat je misschien zelf wat gek aankijkt tegen deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja klopt, maar wordt niet warm van deze kleuren :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. ach wat een super gaaf 'hollands' kaartje Elly prachtig gemaakt een leuk idee met die 3 kleine tagjes erin...KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model Elly en ik vind de kleuren natuurlijk puur Hollands,geslaagd hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Elly, mooie 🌷 en mode.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja die tulpen doen het hem he ;).
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Heel mooi Hollands kaartje! Ik heb ook even verder gekeken op je Blog:allemaal mooie kaarten en ga je volgen, zo mis ik niks meer

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk Elly.
    Je ziet op het moment meer challenges met Hollandse kaarten, leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou ook va Holland en vind je kaart dus superleuk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige mooie kaart Elly! Heerlijk Hollands waar ik ook van hou!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart in Hollandse kleuren, leuk model met de pockets en labels.
    Mijn haren zijn ook heel lang, er zit totaal geen model meer in,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. We gaan de spiegel weghalen Ans ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Mooi model èn een gave kaart, Elly! Ik heb de kaart voor je gelinkt. Weet niet waarom het zo lastig ging. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, ja ik heb dat alleen bij jullie helaas.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat een mooi model en een gave kaart. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk modelletje is dit, gaaf met die kleine labeltjes. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk gedaan met al die labeltjes in een pocket. En helemaal Hollands :) Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk model en natuurlijk echt hollands.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke hollandse kleurenkaart heb je gemaakt Elly.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen