Volgers

vrijdag 24 april 2020

Smile - life is beautiful...

Goedemorgen volgers,

deze creatie is gemaakt voor Hobbyshop Veldmaat. 
Design papier is van Studio Light PPSL134.

Dit was een enorme uitdaging..wat ga ik maken..en dan met designpapier die ik zelf nooit zou uitkiezen..heb er flink over zitten brainstormen.
Maar dit is het geworden, iets waar je foto's van je vakantie in kan doen, en wat bonnetjes ofzo erbij kunt bewaren.

Want de basis is een mal van Dutch Doobadoo envelop art 470.713.010.
Heb deze 3x uitgeknipt.


De linkse is de originele en bij de andere heb ik iedere een halve driehoekje uitgesneden.
Om ze aan elkaar te verbinden heb ik 2 strookjes van 11cm lang en 3 cm gesneden en deze op 1,5 cm gerild. Rillen op de korte kant.
Dubbel gevouwen en zoals hieronder op de envelopjes geplakt.


Ik heb hievoor kraft gebruikt, vind dat wel lekker stevig voor dit soort projectjes.


Stempels zijn Craft Emotions 130501/1771, de rand rondom het driehoekje en de basis zelf, die heb ik gedoodeld met een zwarte fineliner.




Smile is met Nuvo embossingpoeder gedaan, Golden Sunflower.




Hoekjes bewerkt met Cadence Metallic Pearl, deze hoekjes zijn van Craft Emotions 115633/0751.


De meeldraadjes van Craft Emotions in de hoekjes geplakt.



Cities: hier kun je noteren welke steden je bezocht hebt..je ziet het bijna niet maar heb met een zwarte fineliner een stippellijn gezet naast die pijltjes.
Aan de zijkanten heb ik ook weer gedoodeld.
Ook deze wereldbol komt uit dezelfde stempelset zoals de pijltjes en het koffertje.



De vlaggenlijn van Craft Emotions 115633/0752 heb ik nu niet als vlaggetjes gebruikt, maar als een soort labels, en hier de letterset ook van Craft Emotions op geplakt 115633/0163.
Je ziet net hierboven dat er een pijltje staat, deze heb ik wel zelf gedoodeld.


De flapjes heb ik bewust niet beplakt, omdat deze er telkens tussengestopt gaat worden, zou je die beplakken dan is het net iets te dik en heeft het flapje niet goed mee.



En hier zie je de kaartjes wat in de envelopjes zaten.



De mooie vlinder is van Joy!Crafts 6002/1462.


Life is beautiful is van een andere stempelset van Craft Emotions 130501/1820.



Op de achterzijde kun je een foto plakken, dit klein fototoestelletje zit in dezelfde set als die van de koffer en de wereldbol.




In de lege vakjes zou je eventueel ook nog wat fotootjes kunnen plakken, als verrassing wat er onder de kaartjes dan zit,

Deze creatie heb ik vaak gepakt weer opzij gelegd..toen wilde ik een kaart gaan maken met dit papier, maar dit lukte helemaal niet.
Dus toch maar weer opgepakt dit en geprobeerd wat op te pimpen door het doodlen sprak het me ietsjes meer aan.

Maar zou je het met ander designpapier maken dan oogt het weer totaal anders.
Dus een echte hoofdbrekertje geweest hahaha.
Maar was ook wel weer leuk om een hele oude Dutch Doobadoo mal te gebruiken.

Groetjes,

DT Elly Hobbyshop Veldmaat

Blog:
Hier staan alle links van de producten die ik gebruikt heb.

Mijn fb pagina:


20 opmerkingen:

  1. Je hebt er toch weer iets moois mee gemaakt Elly!!
    Leuk gedaan en dan alle details mooi hoor.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, wat een werk, het was een hele klus denk ik, maar wel mooi geworden,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Elly
    Prachtig dit fotomapje, een heel werk denk ik zo, maar met mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje /mapje. Daar zit veel wat werk in.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou nou.... Wat een werk!!
    Maar zóooooooo leuk!!
    Als je zoiets uit je tas haalt om foto's te laten zien aan iemand zullen ze verbaast kijken naar je mini album waar de foto's inzitten.
    Heel erg mooi gemaakt.
    Ik vind juist al die pijltjes een doodles erg leuk, die vallen heel erg op, mijn toch niet te overdreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier heb je weer een heel werk aan gehad en niet alleen aan het maken van dit geweldig leuke album maar zeker ook aan het foto's maken!!! Wel heel duidelijk allemaal zo...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Ja je hebt gelijk, ook het foto's maken kost tijd en daarna het logo erin zetten, en een blog bericht aanmaken. En soms probeer ik idd foto's te maken van hoe en wat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een huzarenstukje Elly....echt knap wat je gemaakt hebt,ik doe het je niet na! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit fotomapje Elly...weer een leuke creatie en zeker die doodletjes geve een speels effect eraan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen