Volgers

woensdag 29 april 2020

Klein kaartje...


Goedemorgen iedereen,

vandaag een klein kaartje, gelukkig had ik nog iets kunnen maken voor vandaag.
Ik had geen berichten meer ingepland staan, oepsss.
Maar ja heb ook veel buiten gezeten, lekker lezen in het zonnetje onder onze afdak.
En we waren/zijn nog bezig met de kozijnen aan het verven aan de voorkant van ons huis.


Met dit kaartje doe ik mee bij Mijn Hobbyhonk Challenges.
Daar was het een kleuren pallet, waarvan je 3 kleurtjes moest gebruiken.
Pasteltinten.




En ik doe ook mee bij Knutsel en Kadootjes.
Daar is de challenge Old Stuff.
Ik heb hierbij een zeer oude stans gebruikt die ik ooit bij Boekenvoordeel had gekocht, een van mijn eerste mallen.
Design papier is uit mijn restjes bak.


Magnolia heb ik ingekleurd met distress inkt.
Kleertjes met Cracked Pistachio en Victorian Velvet.
Het haar met Antique Linnen en dr huid met Tattered Rose.
Achter de afbeelding wat sisal gedaan.



Tekst is van Craft Emotions 115633/0011.


Hier vindt je dit blogs voor deze challenges:



Ik had mijn rolodex al omgeslagen om te kijken wie er in mei jarig is..
zo was het even gemakkelijker om een kaartje te maken.

Ondertussen ben ik weer verder gegaan voor het DT team, want afgelopen weekeinde kwam het pret pakket binnen...hihihi, en er zat wel heel mooi papier in.
Maar hier moeten jullie nog even op wachten.

Wens jullie een fijne dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

30 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje is dit Elly..Ook jij heb een leuk 'oudje' gevonden .en daar een heel lief en mooi ingekleurd Tildaatje erop..TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje met dit mooie plaatje Elly.
    Mooie kleurtjes en mooi papier ook.
    Ik ben al nieuwsgierig wat jij weer allemaal for moois gaat produceren met je pretpakket hihi. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Elly
    Wat een leuk kaartje in mooie tinten heb je gemaakt,ook de afbeelding vind ik mooi ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een lief kaartje, mooi ingekleurd, ben benieuwd naar je volgende creatie Elly.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en leuk om weer je oudere spullen te gebruiken he.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Leuke digi is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Het is geen digi, dit is een magnolia stempeltje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Hoi Elly wat een leuke kaart , en ook mooie kleuren gebruikt , moest ook wel voor de challenges .
    Lijkt me ook wel leuk zo'n pretpakket , zullen er vast weer mooie dingen van zien.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in pasteltinten, het afdrukje ook weer super ingekleurd,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat inkleuren vind ik nog steeds een dingetje hoor, lukt mij niet zo goed.
    Jou wel, zo zeg, wat is dit leuk, het de schaduwen, goed gelukt.
    Wat een leuke kaart, past mooi bij de challenge, met de pastel kleurtjes.
    Lekker genieten in de tuin is ook belangrijk hoor, dan maar geen blog berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in de mooi zachte pasteltinten. Leuk dat je ook oude spulletjes verwerkt hebt op je kaartje. De komende dagen is het weer niet geweldig, dus misschien kun je dan weer even lekker aan de knustel. Bedankt dat je mee doet met onze challenge. Groetjes, Ingrid K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart Elly en ook die oude stansen blijven leuk!
    Goed idee om je rolodex als verjaardagskalender te gebruiken. Het was mijn bedoeling om er kleurenkaarten in te doen, maar ben nog niet zo ver gekomen!!
    Een fijne dag.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. O dat is ook een leuk idee.
      Benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Het is best leuk om je oude spullen weer eens uit de kast te halen want eigenlijk zijn ze tijdloos...
    Tilda is ook erg leuk en een mooie kleurencombinatie heb je gekozen.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Ja ze zijn idd tijdloos, maar vaak pak je toch wat je het meeste aanspreekt of denkt ojee dat ik dat ooit gekocht heb.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Een prachtige kaart heb je gemaakt met oude spulletjes.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje, mooie kleurtjes. Ben benieuwd wat je gaat maken van je pret pakket, haha. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid.
      Nou vandaag weer terug gestuurd, hihih, ik heb alle 3 mijn opdrachten al af.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat een mooie kaart met de schattige tilda.
    vanaf het weer het toelaat zit ik ook graag buiten wat tuinieren, of een handwerkje dan is kaarten maken en blogronden ook aan de lage kant.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze combinatie met de gekleurde stempel is mooi!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen