Volgers

maandag 27 april 2020

Thanks...

Goedemorgen,

Deze creatie gemaakt voor een challenge die deze maand op fb loopt bij Mijn Schatkaart.
Deze keer kon je kiezen uit twee modellen,  de moeilijke of de gemakkelijke hihi.

Mensen hebben nu meer tijd vandaar dat er nu twee keuzes waren.
Ik heb voor de gemakkelijke gekozen..wil nl nog aan andere challenges meedoen is de planning dan.

En deze heb ik gemaakt voor een vriendin van, van haar krijg ik vaak leesboeken toegestuurd voor de ereader als ik iets nodig heb.
Dus verdiende ze ook een keer iets terug toch.


Design papier uit hele oude boeken van de Action.


Afbeelding is van Maja Design.
Met rondom de kleine bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268.


Thanks was ooit een goody en is van Craft Emotions,
Label van de nieuwe mallen van de Action, heb deze een stuk smaller gesneden.
Had dit rest over van de tags die in de binnenzijdes zitten.





Deze tekst is van Pion Design.


De hartjes van Marianne Design LR0573.


Bobbeltjes border van de Action.





Hier kan ik mijn persoonlijk tekst zetten.
Het is een blaadje uit een blocknote en heb een no end border gebruikt van Noor!Design 6002/0510.


Deze letters zijn van Craft Emotions 115633/0164.


En deze afbeelding is ook van Pion Design.

En deze verrassing ligt inmiddels al in haar brievenbus, want dit bericht is veel later online gekomen.


Groetjes,

Elly

fb pagina:


18 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi je kaart, en zoveel leuke details te zien, ik heb er van genoten Elly.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en heel leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige creatie. Leuk om je vriendin zo te bedanken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Elly
    Geweldig wat een mooi bedankkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je het er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model Elly, echt een prachtige kaart met een mooi plaatje én papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan wel de makkelijke variant zijn maar je hebt er dan toch wel veel werk van gemaakt....Hij is schitterend!!!
    Hoor ik nog wel even of het gelukt is met de kabouters???
    hahaha
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      En natuurlijk ga ik dat delen van die kabouters hihihi..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Een prachtig kaartje voor je vriendin gemaakt Elly...Ook dit modelletje weer prachtig opgemaakt met een schitterend plaatje en leuke tagjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige uitvoering van deze challenge. Ik wilde er voor de 1e keer ook aan meedoen maar had niet zo’n groot basis papier, nu besteld maar word voor deze keer te laat. Ik zie weer mooie bloemetjes! En wat leuk met het notitievelletje bewerkt met de borderland. Het is een prachtige creatie Elly. Fijne Koningsdag gehad gisteren? Wij hebben weer lekker genoten van het mooie weer in de tuin. Kinders en kleindochter even gezien op gepaste afstand dus ik kan er weer tegen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ah zonde dat het niet op tijd binnen was.
      We zijn het huis aan de voorkant aan het verven, in de ochtend en smiddags zitten we in de achtertuin lekker lezen, onze oudste dochter met haar vriend kwam langs met etenstijd, dus lekker buiten gegeten
      Leuk dat je ze nog gezien hebt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Zo'n bedankje zal iemand z'n dag helemaal goed maken!
    Wat lief van je!!
    Ik vind het prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is een prachtige kaart en je hebt er veel werk in gestoken. Top!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen