Volgers

maandag 15 juni 2020

Little one,..

Hallo bloggers,

vandaag een baby kaartje in totaal andere kleuren als blauw of roze.


Basis een ovaal met stiksteek van Crealies XXL nr.23.
Daarboven met schulprand van Craft Emotions 115633/0924.
Design papier is van Maja Design uit mijn restjes bak.


Op deze kaart moest een giraffe verwerkt zijn daar vroegen ze bij Knutsel & Kadootjesom.
Ikzelf had geen giraffe, mijn vriendin geappt en gevraagd of zij het had tussen haar vele 3d plaatjes.
En jawel hoor 2 stuks vond ze, en deze sprak mij het meest aan.
Ze wilde het nog voor mij knippen dat 3D, ik zei nee nee, totaal geen 3D dat wil ik niet :) alleen het gewone plaatje..hahaha ik ben daar totaal niet van.


En bij 2 sisters on the blog vroegen ze on 2 cirkels op je kaart, nou hier heb je er een aantal, deze mal is van Crealies CLDR11.
Langs de randen mini bloemetjes van Joy!Craft 6002/0268 en in het midden het hartje gemaakt met een glitterpen,


De hartjes heb ik geponst met de Obla tang.


Little one is een snijmal van de Action.
En bij Carlin's kaartenparadijs vroegen ze om papier en een snijmal op je kaart.
Nou dat is hier maar genoeg te vinden.

Dus heb nu 3 vliegen in 1 klap.
Wel fijn..want ben ondertussen nog aan een geheim project bezig, en wil die ook heel graag nog afwerken, maar hihih elke keer komt er wel wat tussen om te maken.

Wens jullie een fijne dag toe,

lieve groetjes

Elly

fb pagina:

32 opmerkingen:

  1. Schattig Elly zo leuk gedaan, het girafje is so cute!
    Fijne dag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Elly, met die kleine bloemetjes heb je mij al in je pocket he, dat weet je!
    Het is een schitterende kaart geworden, perfect weer tot in alle details en erg leuk om een hele andere kleur te zien voor een babykaart.
    Geheim project......o o o o je houd ons in spanning! Wanneer gaan we dat zien? Misschien een sneak preview?? Een fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ja jij bent verliefd erop hahaha.
      Even geduld nog...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Leuke kaart en die cirkels passen leuk bij de ovale mal!
    Ben heel benieuwd naar het geheim.....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Oeps maar het spannender dan het is..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Ontzettend leuke, lieve kaart en altijd leuk even iets anders dan de standaard babykaarten

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hele lieve en leuke kaart heb je gemaakt Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah dit is een schattig kaartje, Elly!
    Ik heb dat ook met 3D plaatjes, nooit iets om gegeven dat priegelgedoe, alhoewel ik de resultaten vaak wel mooi vind, bij een ander....
    Jij hebt het goed opgelost met dit plaatje!
    Je maakt me nieuwsgierig naar je project zal beslist wel iets heel speciaals zijn, jou kennende....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een stoere kaart en wat een schattig girafje!!! Ik zou het niet bedacht hebben om in deze kleur te werken maar ik vind het geweldig leuk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke. Grappig hoe iedereen reageert terwijl ik er zo tegenaan hikte.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Deze vind ik echt SUPER gaaf!!!!!! Hier houd ik van!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt.
    Ik hou ook meer van 1 plaatje, dan van 3D en je hebt er nog minder werk aan ook.
    Hij is supermooi de giraf en zo gaaf met al die leuke versieringen erbij.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart Elly, mooi in deze kleuren, mooie details met de cirkels.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig girafje op een hele mooie kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk zo kom je ook aan een giraffe, er zijn altijd wel mensen die je kunnen helpen...
    En wat is het een leukerd geworden...
    Prachtige kaart, liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, de giraf.
    Leuk, dat groen, totaal geen baby kleur, op zijn tijd zo leuk voor een baby kaart.
    Meerdere projecten?? Dat is knap, ik maak (bijna) altijd mijn kaarten eerst af, voordat ik aan iets nieuws begin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja soms overkomt me het, maar dan wordt ik wel onrustig hoor.
      Maar vandaag weer iets afgewerkt gelukkig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. lieffff. Ik hou er wel van om bij baby kaartjes een andere kleur te gebruiken. Zeker als je hem al wilt maken en je weet nog niet wat het wordt.....

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Elly, wat een leuk giraffe op je kaartje... Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je een plaatje van je vriendin kreeg, een schattig kaartje zo met genoeg cirkels voor onze challenge!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke babykaart. Lief met die giraffe.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen