Volgers

dinsdag 16 juni 2020

Tuin...

Hoi hoi,

ik had beloofd nog wat foto's te laten zien van ons bruggetje als hij af.
En ik was ook bezig geweest met een bord voor onder de afdak.
Die was ook al even af, maar nog geen tijd gehad dat manlief hem kon ophangen.

Zondag even gedaan, de jongste dochter had een bouwstofzuiger van dr werk meegenomen, zodat we de brug en het kunstgras even konden schoonmaken, want dat kregen we er zelf niet goed af.

Nog een weekje dan hebben we vakantie, en is het genieten in de achtertuin,
ooit nog een nieuwe schutting aan 1 zijde en een nieuwe deur in het tuinhuisje.




Een voor en na foto...ja het was echt super hard nodig..we wisten eerst ook niet wat we wilden.
Ik zei kunststof, maar manlief twijfelde om we tegen de zijkant veel aankijken, en zouden we volle kunststof panelen moeten hebben.
We waren op pad gegaan en gekeken, deze waren mooi, maar wel de helft duurder natuurlijk.
En zwaar ook nog eens, merkte ik toen ik af en toe wat meehielp.
Groot is het niet, maar wel kostelijk, en nu kunnen we er jaren mee door.





Wij kijken samen toe hoe het baasje knutselt hihihi.
In de schaduw natuurlijk, want was was het benauwd ook.


En wat gebeurd er ineens, zn bril in het water gevallen, dat wordt even vissen.
Gelukkig gevonden, het is niet diep maar een beitel die kon hij niet meer vinden, er is tijdens dit bruggetje herstellen al veel in het water gevallen.







En het bord waar ik mee bezig was, lang leven de letters van Dutch Doobadoo.
Ik vroeg een aantal vriendinnen om tekst te verzinnen, ik wilde geen standaard home sweet home enzo.
Debby kwam ineens met deze tekst en voor de W.E. vond ik super, mijn man heet Walter dus de letters hebben gelijk een dubbele betekenis.
Onze dochters vonden het niet leuk, maar ja wij zitten het er het meest toch.

Het wordt een beetje bij beetje aangekleder onder de afdak, maar ik hou niet van druk.





Gewoon even wat bloemetjes tussendoor, deze witte ruiken zo heerlijk.

En zagen jullie afgelopen weekeinde deze mooie lucht?
Hij was prachtig..je moet dan snel zijn want voordat je het weet is de lucht weer anders.
Jammer dat ik niet hoger stond.



En dit is gelijk de schutting die nog aangepakt moet worden, die heeft al zoveel stormen meegemaakt, maar hij is ook echt op. Nog samen met de buren afspreken.


Zo dit was ons bruggetje project.

En ik had vorige week deze mal nog gewonnen met de mooie creatie van Marga Dounen en er zat nog een prachtige kaart bij. Echt zo leuk! Je maakt zoveel dat je dan een creatie van een ander ontvangt, ik geniet daar wel van.





Groetjes

Elly

fb pagina:


18 opmerkingen:

  1. Zo dan Elly, dat is echt een geweldige verbetering,wat een knap werk van je mannetje. Dit verslijt nooit meer en ziet er heel natuurlijk uit. Ik vind het tekstbord erg leuk geworden, laat je dochters maar kletsen! Jullie tuin is vakantieklaar, nu het weer nog lekker meewerken en dan kan jullie vakantie niet meer stuk. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, en idd genieten van de kleine dingen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat is het mooi geworden, en heerlijk geen onderhoud meer. Mooie tekst Elly het is vakantie klaar.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden. En je loungehoek ziet er prachtig uit. Lekker gaan genieten daar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ja ben er nu zelf met de laptop buiten gaan zitten en lekker gaan bloggen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige tuin!!
    Het bruggetje is echt héél erg opgeknapt, veel werk misschien, maar heel mooi.
    Volgende week wordt het weer mooi weer, dus kunnen jullie lekker genieten.
    Ik moet wel lachen om je meiden, die de tekst niet mooi vinden😂, ze voelen zich natuurlijk buiten gesloten😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja die meiden vinden snel dingen niet mooi en als het klaar is zijn ze er ook wel blij mee. Of zeggen ze..dat is mooi.
      Ja ze hadden zelf iets anders in gedachten, onder achternaam erop, dat vonden wij weer niks hahah
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. O, Elly wat leuk geworden dat bruggetje en aller erom heen, komplimenten voor je man Walter!
    Het bord vind ik ook erg mooigemaakt de tekst is juist leuk, je dochters zullen het later vast leuk gaan vinden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja anders pech he ;) kijken ze maar de andere kant uit hahah
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat ziet het er gezellig uit. Heerlijk plekje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat ziet er dat mooi en gezellig uit.
    Daar gaan jullie vast nog veel van kunnen genieten.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het bruggetje ziet er weer super uit, ook het bord voor onder het afdak is leuk, goed gevonden deze tekst. Jullie kunnen weer heerlijk genieten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden! Wij hebben ook een "veranda". Ik zal wel 'n keer een foto laten zien
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen