Volgers

donderdag 30 juli 2020

Gefeliciteerd

Goedemorgen,

ja deze week laat ik elke dag iets zien.
Afgelopen dinsdag hadden ze op fb bij Twee Zussen hun allereerste SOL.
Was een mooie kaart en leuk om mee te doen.

Hier mijn uitwerking:


Ik had de randborders verkeerd geplakt en heb besloten ze gewoon te laten zitten aan de buitenkanten.

Design papier is van de Action.


En het paarse design papier komt uit mijn restjes bak.



Afbeelding komt ook uit een boek van de Action.
Gefeliciteered is van Craft Emotions en het waar de afbeelding op gemat is van Crealies.



Deze rond is van Craft Emotions.
Romdom met Nuvo zwart parels gezet.
Maar toen ineens ploep schoot er veel zwart uit...alsof er valse lucht inzat.
Hebben jullie dat ook weleens? Vaak kan ik dat oplossen maar met zwart was het erg vies geworden, dus dit strikje verstopt hier mooi het vlekje.



Er werd om een lintje of kantje gevraagd, ik heb dit vervangen door een strookje design papier en hier ook een randje met de nuvo drops gemaakt.



Nog een flapje, en waar je persoonlijke tekst op kunt schrijven.


Deze kaart blijft mooi op zichzelf staan.


En de achterzijde, had nog een restje over en vond hem wel mooi voor de rug.

Hier vind je de hints van deze SOL:

Groetjes,

Elly

fb pagina:


21 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige creatie Elly maar wel anders dan je normaal laat zien.
    Goed opgelost met het strikje,wat zul je gebaald hebben toen het gebeurde... Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja ik mopperde wel even.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Schitterend Elly, o ja ik herken het gelukkig kon je het nog met een strikje oplossen. Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ja vervelend is dat he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Holy! Die is mooi! Waar strikjes niet handig voor zijn.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de kaart mooi afgewerkt! Leuk dat je ipv een lintje parels hebt gemaakt. En het zwart erbij vind ik ook erg mooi! En ik vind het zelfs wel een leuk idee om de randje ook daar te plakken hoor!
    Je was een enthousiaste knutselaar hoor haha. Leuk dat je meedeed!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Haha soms wel ja.
      Groerjes Elly.

      Verwijderen
  5. Een prachtige kaart en mooi modelletje van de gezusters.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan. Ja dat hebben ze leuk gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een mooie creatie weer, Elly!
    Leuk gemaakt!
    Ach ja hoe herkenbaar, zo'n oepsmomentje, gelukkig zijn we creatief genoeg om het op te lossen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja was even een hele diep zucht.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtige kaart Elly, het is een heel leuk model, ik heb deze ook al eens gemaakt. Daarom gebruik ik nooit een parelpen, maar plakparels,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Dat kan ik me voorstellen. Ik vind de pen vaak net wat handiger. Maar ligt eraan waar je ze allemaal wilt dan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Heel gaaf kaartje! Misschien dat ik hem ook nog maak...Ik zie even niet wat er fout is aan de randen, het misstaat in elk geval niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Die randmallen moesten aan de zijde wat je naar binnen vouwt zeg maar. Niet aan de buitenzijde.
      Nou ja moeten hahaha...niks moet natuurlijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Je hebt een prachtige kaart van "onze"Sol gemaakt. Leuk dat je meedeed.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen