Volgers

woensdag 29 juli 2020

Baby

Goedemorgen,

het doosje wat ik voor Samen Creatief 3 gegeven had, heb ik nu in een baby uitvoering gemaakt.

Deze is voor een kleuterjuf waar ik werk op school.


Baby is een mal van Marianne Design.
Design papier van Maja Design en het roze van de Action.


Het dekseltje nu laten sluiten met een lintje.


Hoekjes gemaakt met een hoekjes pons.





Het harmonica albumpje sluit met een schuifband.
Hart is van Boekenvoordeel.



Schattig dit sluitspeldje he. Deze is van Nellie Snellen, en bewerkt met Cadence Metallic, kleur Antique Pink.





Alle labels komen uit het design papier.


Welcome little is van de Action.
Girl van Marianne Design.
Hartjes rand...dacht van Joy!Crafts.


Deze wolkjes ook van de Action.




Hier een konijntje ook van de Action.



In het doosje doe ik nog baby sokjes als presentje, dan is dit ook weer een heel leuk kadootje.
Duurt nog wel eventjes dat ze bevalt, maar ze had al gezegd wat het wordt, dus gemakkelijk om dit maar klaar te hebben staan.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


23 opmerkingen:

  1. Schattig doosje heel mooi gemaakt en zo`n leuk dp. Altijd leuk als je al weet wat het gaat worden kun je mooi vooruit
    werken.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ja is wel handig idd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Is dat een mal. Of heb je patroon

      Verwijderen
    3. Deze heb ik zelf gemaakt. Een aantal blog berichten terug bij de Bloghop van Hobbyshop Veldmaat Samen Creatief zie je de link erbij staan.

      Verwijderen
  2. Zo 1 voor 1 de foto’s bekeken en je prachtige werk geïnspecteerd Elly en ik vind het weer fantastisch....de leuke gekartelde hoekjes, de leuke wolkjes, het schattige konijntje, en die veiligheidsspeld....dat vind ik echt de blikvanger zo mooi. Het papier is ook erg mooi. Leuk gemaakt hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. En jij hebt ook altijd zoveel te vertellen XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ik schrijf hoe ik praat en dan houd ik me nog een beetje in Elly want er was nog zoveel moois te zien :-) xxx

      Verwijderen
  3. Wat heb je een super leuk doosje gemaakt ....schitterend ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Riet. En wat leuk dat je op mijn blog komt kijken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige babycreatie, Elly!
    Heel mooi gemaakt daar zal de juf superblij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi baby doosje Elly!
    Heel mooi geheel geworden met het mooie dp en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en schattige doosje heb je gemaakt, heel leuk model is dit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een kadootje om te krijgen hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow zeg, hoe doe je dat, zo vaak van die uitgebreide creaties! EN het ziet er zo prachtig uit! Dat zal de kleuterjuf wel super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Dit is vrij snel gemaakt hoor, het oppimpen dat kost dan wel meer tijd. Maar vaak komt het ineens in me op.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat ontzettend leuk om cadeau te geven! Heel mooi Elly!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is super leuk geworden. Ik denk dat ze het erg leuk zal vinden!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen