Volgers

dinsdag 28 juli 2020

Hele gezellige feestdagen

Goedemorgen,

ik heb me ook gewaagd aan het hoedje wat veel op fb voorbij kwam en nu ook weer.
Het patroon had ik gezien bij Sandra van Kleef, en Monica van Dorp was er vorige week mee online gegaan en toen kriebelde het helemaal.

Ik ben voor de kerst uitvoering gegaan.


Design papier is van Deco Time het gestippelde en de rest van House of Art - Beatrix Rose.


Tekst en banner van Marianne Design, deze met embossingpoeder van Nuvo gedaan.
En met groene Nuvo drops parels langs het hoedje gemaakt.





Kerstbloem ook van Marianne Design en deze met correctie vloeistof aangestipt.
Wat sisal onder de bloemen en in het midden een parel geplakt.




Takjes is met een pons gedaan.

En denk dat ik voor kerst wel meerdere hoedjes ga maken en ga weggeven.
(zeg ik nu :) ) Of gewoon nu al beginnen met een paar te maken..

Wens jullie een fijne dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

29 opmerkingen:

  1. Ooooo wat ontzettend mooi Elly. Ik zag hem inderdaad al vaker voorbij komen maar geen 1 zo mooi als deze van jou!! Wat is het papier ook prachtig en weer op jouw eigen manier bewerkt...toppie hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Elly! Mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh wauw!
    Dat ziet er super gaaf uit.
    Mooi aangekleed, het is gewoon een kunstwerk.
    Dat is een mooie weggever met de feestdagen.
    Heel leuk gedaan Elly!
    Fijne dag, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Elly en zo mooi afgewerkt.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hem via de app al mogen bewonderen maat ik vind hem echt super goed gelukt erg mooi. En ik heb de beschrijving opgeslagen dus ga er zeker ook mee aan de slag als ik van de week vakantie heb

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Nou de jouwe gaat ook gaaf worden dat is iets wat zeker is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een leuke creatie, Elly!
    Mooi gemaakt dat hoedje op de kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat heb je dit mooi gemaakt. Zal vast veel werk in zitten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Dat valt echt reuze mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Het is een plaatje Elly, mooi tot in de puntjes verzorgd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerst creatie is dit, je hebt heel veel eer van je werk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi Elly!! Weer eens wat anders en echt super gaaf!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt gaaf! Daar zal vast wel een boel werk in zitten. De kerstuitvoering is erg leuk en het is een sieraad op je kersttafel! Ik zou maar vast beginnen als ik jou was, als je er een paar weg wilt geven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, en ik ben bang dat je gelijk hebt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Deze staat ook op mijn to-do lijstje maar ik kan er de tijd nog niet voor vinden. Deze kerstuitvoering is prachtig, heel mooi gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen