Volgers

vrijdag 28 augustus 2020

Uitklap albumpje

 Hoi hoi,

hier de creatie met het mooie design papier van Ciao Bella, The Sound of Summer.


Voor de basis heb ik een stencil van Joy!Crafts gebruikt, die gouden.
Ik dacht zal die weer eens tevoorschijn halen.



Een schuifbandje om het boekje gemaakt.




Rond de band heb ik bakerstwine geplakt, op de afbeelding zat al een touw, maar ik heb daar dus precies overheen geplakt.


Ook de teksten en de afbeeldingen zijn te vinden in het design papier.


Dit is een mal van Nelle Snellen, gewonnen toen bij Vintage and More, een bracelet mal.
Het cardstock eerst ingesmeerd met Cadende Antraciet en toen pas uitgedraaid.
Al die schakeltjes moet je nog inelkaar steken, ik dacht jeetje, maar toch wel een leuk klusje.
Het effect is er ook naar.





Een kaartje in het linkse envelopje, echt mooi toch het design papier.
Daar ga je bij wegdromen.


Deze heb ik laten sluiten met een ijzeren pijltje bevestigd met een brad.




Eigenlijk kwam ik een stukje tekort om dit gehele design zo te plakken, maar de smalle tekst die je ook kunt vinden op het papier paste hier echt precies. Leuk dat gepuzzel zo.





Ankertje is Nellie Choice deze ook met Cadence bewerkt, en geplakt op een hartje van Joy!Crafts.


Op het design papier stond op de meeste al tekst, maar ik heb het nu op meerdere ook gestempeld,
het valt niet op, alsof het zo hoort, geeft net dat beetje extra.

En alles is opgeruwd met een mesje en afgeinkt met distress inkt Pumice Stone.

Hoop dat jullie genoten hebben bij het kijken hiervan, of even zen geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

ps. als ik een keer niet gereageerd heb bij jullie op je blog, dan komt het omdat ik je bericht niet gezien heb. Ik ga altijd de gehele leeslijst langs.
En merk als ik de volgende dag weer kijk, dat er ineens andere berichten tussen staan, dus de nieuwe tussen de oudere. Ik ga dan weer alles langs, maar dan ben je zolang bezig met zoeken en extra invullen, dan ik denk maar besluit het even zo te laten.
En als ik me een keer verveel hihihi, dan de leeslijst weer rustig gaan nakijken.
Maar anders sorry bij deze, en dat is sinds de nieuwe update er is.


26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie en wat een hoop werk weer. Je hebt er weer zoiets moois van gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elly super mooi is het geworden.
    Jij hebt er ook last van lees ik, bij mij het zelfde ook berichten die niet naar boven komen of een halve dag op het oude plaatje staan, of geen plaatje. Of mensen verdwijnen zomaar uit mijn lijst het zelfde heb ik ook bij de challenges, spookt op blogger.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Oke fijn te lezen, maar is zo vervelend ook, zo mis je veel, terwijl je het wel graag ziet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Zooo hee Elly, wat isdit mooi, prachtig gemaakt!
    Die schakelketting heb je zo mooi bewerkt lijkt wel echt metaal!
    Zo veel mooie martieme details te zien, kom ogen tekort!
    Ja dat viel mij ook al op dat er ineens andere berichtjes tussen staan op het nieuwe blogger, allemaal kinderziektes denk ik....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Nou hopend zijn die kinderziektes snel opgelost.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtig uitklap albumpje, Elly. Mooi design papier heb je gebruikt. Komt goed over in je album.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat een GAAF album heb je gemaakt Elly.
    Je hebt prachtig papier gebruikt en de schakel lijkt wel echt! Leuk gedecoreerd ook....kortom schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi albumpje heb je weer gemaakt, ik zou daar géén geduld voor hebben, de schakelketting is echt top,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja ligt eraan hoe of wat Ans. Dit gaat redelijk snel, je bent alleen paar dagen langer bezig dan enkel een kaartje
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtig albumpje heb je gemaakt. Knap vind ik dat. En ik lees het vaker van die leeslijst, maar dat was bij de oude blogger ook vaak. Ik vroeg me dan af of mensen hun tijd verkeerd hadden staan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Oke, zeer lastig allemaal, zo zonde.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Heel mooi dit albumpje Elly, PRACHTIG designpapier gebruikt
    en super leuke details allemaal...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creatie Elly. Ik hou van maritiem.
    En dat van die leeslijst was mij ook al opgevallen. Wel lastig en jammer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sja wat kan ik hier nu over zeggen zonder in herhaling te vallen Elly.....
    Ik heb de foto’s -natuurlijk- weer 1 voor 1 vergroot bekeken en wat ziet het er weer toppie uit! Ik vind het klepje gesloten met de pijl ook geniaal, de teksten en het papier zo mooi en de mallen bewerkt en uitgestanst zodat ze net echt lijken fantastisch. En bovenal heb je weer zo netjes gewerkt,schitterend.
    Een fijn weekend en lieve groetjes, Wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Hahaha altijd zo leuk je reactie te lezen XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat een gave creatie Elly !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat maak jij mooie creaties!!!
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen