Volgers

zondag 30 augustus 2020

Pizzadoos

Goedemorgen,
 
waarschijnlijk hebben sommige van jullie het al gelezen, dat ik met nog 11 andere dames genomineerd zijn om een pizzadoos te ontvangen.
In deze pizzadoos zat materiaal om iets te maken, niemand wist wat.
We hadden wel 2 keuzes, een MDF hart oppimpen of een plastic doosje, bij andere was dit een plastic schelp. De inhoud was hetzelfde bij iedereen alleen ander papier en servet.

Zo reuze benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft, want we hebben het van elkaar ook niet gezien.
En maar goed ook, want anders ga je vanuit daar weer verder breien.
Maar ik moet je zeggen ik vond het pittig, en zal maar niet zeggen wat ik van mijn creatie vind, mijn vriendinnen zeggen wat anders als ik net zoals mijn thuisfront.

Ik ben wel de uitdaging aangegaan om zoveel mogelijk materiaal eruit te gebruiken. Zelf had ik echt andere dingen willen pakken.
We mochten wel zelf iets toevoegen qua materiaal of mallen enzo.


Zoals je ziet heb ik gekozen voor het plastic doosje.


Heb deze eerst opgeschuurd en daarna met gesso ingesmeerd.
Sávonds gelijk gedaan zodat ik de volgende dag ermee aan de slag kon.



Hier de inhoud van de pizzadoos.


Het gebaks doily beinkt met distress inkt.
Wat mini bloemetjes erop gemaakt van Joy!Crafts.
De kleuren inkt wat ik gebruikt heb zijn:
Candied Apple, Cracked Pistachio en Seedles Preserves.


Dit zijn de bloemen van het servetje, deze heb ik los geweekt met een kwastje en water, dan schuur je hem zo af. Wat opgeleukt met Nuvo drops en een witte gelpen.
En wat achtergrond stempels gebruikt.


Vlindertjes van de Olba tang.
Op de grote bloem die grote parel geplakt met rondom Nuvo drops.


Deze mask van Stamperia heb ik met Dutch Doobadoo pasta opgezet en vermengd met een kleurtje paars van de 3d pearl paint van de Action.

Ook de grote flesjes van de Action kleur groen Creative paint heb ik hier gebruikt, geeft een minimale glans. Heb de kleuren genomen wat overeenkomt met het design papier.



Ik wist dat ik een boekje wilde maken voor in het koffertje. Daar was ik dan ook al gelijk mee gestart die avond. Snachts bedacht ik nee, dat wil ik niet ik wil het anders, en dat is zoals het nu geworden is.
Beetje portemonnee achtig zeg maar.


Ik vond dat ik wel leuk design papier had deze is van Craft Emotions.
Ook hier een stukje van die taart doily opgeplakt.


Hier zitten allemaal kaartjes in, aan die kaartjes zit een tabje, deze is van Bella Lulu, en heb hier ook die parels opgeplakt.
In de binnenzijdes van de handvaten, had ik ook geverfd, maar dat ging zo moeilijk..ook hier wat parels erin en Nuvo drops. Toen ik hiermee bezig was had ik al besloten het voor een jong meisje te maken.
Die houden wel van parels en een koffertje.




Elk kaartje is aan de achterzijde ook beplakt, dit met een notitie papier, kun je hier het een en ander opschrijven en op de voorzijde een foto of wat anders plakken.
De hartjes in de hoekjes is ook met de Olba tang geponst.


En hier alle kaartjes bij elkaar.
Ik was de volgende dag om half 9 begonnen tot half 2 en toen was ik klaar, was ook lekker vrij toen, dus kon ik ook even door, want als ik ergens mee bezig ben of het zit in mijn hoofd dan moet ik er gewoon mee aan de slag anders wordt ik zeer onrustig.

De winnaar wordt vanmiddag om 3 uur bekend bemaakt bij Craft with Magic creaties 
En er stonden zeer bekende namen tussen van diegene die meegedaan hebben.
Het stemmen kon tot gisteren.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



33 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je er een mooie creatie van gemaakt. Leuk om er allemaal vakjes in te maken, je kan er dan ook nog dingen in bewaren. Succes, laat je nog weten of je soms gewonnen hebt?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een supergave creatie heb je ervan gemaakt zo leuk dat als je het koffertje opendoet dat je dan een boekje hebt en dan al de verschillende pagina's met tabjes ect. eraan tjonge wat een klus
    ben heel benieuwd en wens je succes laat je het ons weten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge jonge Elly, jij gaat ook niks uit de weg he?!
    Ik vind het ontzettend knap. Je hebt er iets heel moois van gemaakt.
    Begrijp ik nou dat je het zelf niet mooi vind??
    Fijne zondag Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Vind alleen de buitenkant mooi, binnenzijde niet, dus klopt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wow prachtig en wat een uitdaging die je bent aan gegaan je hebt het weer mooi voor elkaar gekregen!

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elly wat fantastisch mooi gedaan zeg ! Een hele uitdaging maar het resultaat is echt prachtig ! Heel veel succes !!! Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo..... nou, ik heb er ademloos naar zitten kijken!! Wat ontzettend mooi is dit.
    Prachtig papier, prachtige kleuren, veel details, maar echt héél gaaf!!
    Misschien is het in het echt anders, ziet het er in jouw ogen nog steeds uit als een plastic koffertje, maar ik zie echt een super mooie creatie!!
    Wauw!!
    (Dat het in je hoofd zit een eruit moet heb ik ook, anders word ik ook onrustig, hihi, ik dacht altijd dat alleen ik die tik had😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja ik zit er met mn neus bovenop..de buitenkant vindt ik alleen maar mooi.
      Ja erg he, altijd al gehad hoor die tik.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtig Elly wat een mooie creatie!
    Knap dat je van zo'n simpel plastic koffertje zoiets moois kunt maken!Dat boekje erin us ook zo leuk!
    Ik herken het niet dat het persee af moet, ik ben meer van stapje voor stapje en dan de andere keer het bekijken en wat toevoegen of veranderen, daarom doe ik er ook best wat langer over en kan niet daaglijks een creatie maken....maar goed een ieder is nders!
    Wat mij betreft ben jij de winnaar!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ook ik maak niet daaglijks iets hoor, er zijn echt kaarten of projectjes bij die langer duren.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een bijzonder project en het is heel mooi geworden. Zelf zou ik er geen brood in hebben gezien, ik vind het heel knap dat je er zoiets moois van hebt weten te maken. Dit is een heel leuk cadeautje voor een meisje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er toch echt iets heel leuks van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er heel wat moois van gemaakt Elly. Knap dat je dat zo kan.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt aardig uitgepakt met dit koffertje, en dan de binnenkant nog met een boekje prachtig.
    Je had het aardig snel voor elkaar denk dat ik hier langer over had gedaan.Mooie kleuren gebruikt , vind zulke dingen eigenlijk het leukste om te doen.
    Nu maar duimen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het super gaaaaaf gedaan en gemaakt Elly mijn complimenten. want zoiets had ik niet bedacht weer een idee.
    en wat was het een uitdaging. de mijn komt eind deze week erop..
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW.....SCHITTEREND Elly!
    Dat heb je wel heel erg leuk gedaan......wat een fantasie!
    Heb je ondertussen de uitslag al....voor mij ben je de winnaar!
    Groetjes en succes met de uitslag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met deze creatie ben ik op de 3de plaats beeindigd.
    Debby mijn hobbymaatje heeft gewonnen en Ineke stond op de 2de plaats. Maar ik wist dat het al tussen hun ging want die stonden al heel lang samen heel hoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel knap wat je van het plastic koffertje hebt gemaakt, ik vind de binnenkant ook erg mooi. Wat een tijd heb je er aan besteedt en leuk dat je derde werd met je creatie,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tsjonge Elly, ik zit hier echt mijn ogen uit te kijken zeg. Wat heb je dat mooi gemaakt en wat snel! Ik zou er dagen mee bezig zijn. En je hebt bijna alles wel gebruikt uit de doos. Ik ben benieuwd of je de winnaar bent! Ga zo kijken of ik lid mag worden van de groep....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ik ben het niet geworden, ik stond op de 3de plaats.
      Groetjes Elly

      Verwijderen