Volgers

maandag 31 augustus 2020

Great times...

Goedemorgen,

nu had ik wel even een uitdaging met het design papier wat in mijn DT pakket zat.
Oeps ik vond hem wel erg duister, en wat zou ik ervan gaan maken.

Besloten voor een stoere kaart.


Design papier is van Craft OClock Faded Memories.
En hier ook gespeeld met Cadence Metallic, kleur Antraciet.


Deze stickers van Dutch Doobadoo 491.200.005 zijn ook wel fijn en paste hier ook goed bij.
De mal met schulprandje is van Craft Emotions 115633/0941.
En die lijntjes daaronder ook van CE 115633/0701, deze pak ik ook regelmatig, is een touwtje.


Hier een stoere radarmal van Joy!Crafts 6002/0990 mag niet ontbreken op een stoere kaart.
En alles is bewerkt met de Cadence.



Het papier had weinig nodig, maar had hier en daar toch nog wat afdrukjes gezet met een stempel van Craft Emotions 130501/1311 een boomnerf.
En als je goed kijkt heb ik ook overal nog gedoodeld.


Een labeltje van CE 115633/0754 heb ik gebruikt als sluiting, met een bradje, zodat je hem omhoog kunt draaien.
Deze heb ik wel 2x uitgedraaid van kraft zodat hij nog steviger werd.


De bekende letters weer van CE 115633/0163.





Er zat ook een design vel bij met allemaal deuren erop.
Ik had voor deze deur gekozen en opengesneden.
De deur had ik nog wel bewerkt met inkt zodat hij iets beter qua kleur bij het papier paste en een mask van Studio Light MASKJA04 een crackle effect opgezet met Cadence.


Deze vleugels en het hartje zijn van Craft Emotions 115633/0434, vond ze wel geinig om ze achter de deur te plakken.
En hier zie je goed mijn gedoodle.


Achter de deur deze stickertekst.


Ik wens jullie een fijne dag en lees altijd graag jullie berichtjes die jullie achterlaten.

Groetjes,

DT Elly Hobbyshop Veldmaat.

fb pagina:

26 opmerkingen:

  1. Vooropgesteld dat jij er iets heel moois van hebt gemaakt Elly vind ik dit papier erg somber. Door de vele mooie details heb ik weer foto voor foto genoten van je prachtige werk! Een fijne dag en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad wat donker allemaal maar je hebt er een prachtige stoere kaart mee weten te maken. Die deur vind ik geweldig zoals je die hebt gebruikt. Door de vleugels heb ik wel een beetje de associatie met de hemelpoort ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Allereerst dacht ik ook aan een rouwkaart toen ik dit papier zag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Helemaal mijn ding haha. Maar het is je goed afgegaan!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je weer gelukt Elly om van dit pakket iets super moois te maken!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je er weer van gemaakt Elly. Het papier is inderdaad erg donker. Maar dat kun jij wel aan. :)
    Fijne dag, groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer schitterend gemaakt Elly...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gave creatie Elly. Heel mooi gebruik gemaakt van het dessin-papier. Leuk zoals je die deur gedecoreerd en gebruikt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zou ook niet mijn papier keuze zijn, knap dat je er iets moois mee hebt gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap gemaakt deze creatie, Elly!
    Die deur vind ik geniaal bedacht, ook de vleugels ind ik mooi, het deed me aan de kathedraal van Barcelona denken waar ik afgelopen voorjaar ben geweest...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, this is fab, so much detail, great work x

    hugs sally x
    sallysbit2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Elly, wat mooi! Dat heb je geweldig gemaakt! Super met die vleugels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart en mooi papier!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer knap gemaakt Elly.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen