Volgers

woensdag 2 september 2020

Gnome Grown

 Hallo bloggers,


ik heb net zoals meerdere misschien wel, heel veel Dutch Doobadoo mallen en sommige zijn nog niet gebruikt. Geen tijd of vergeten..nou dit is er eentje van voorraadpot.


Nummer van deze mal is:470.713.771.
Design papier van Deco Time.


Deze leuke gnome kreeg ik toegestuurd van een lieve fb vriendin en heb die ingekleurd met distress inkt


Hier een mal van Tim Holtz 660220, wat mos effect van Candence opgesmeerd.
Dat is wel toepasselijk bij deze hardwerkende Gnome.


Tekst uitgeprint uit mijn Peripage printer.
Daar moet ik nog meer mee uitpuzzelen wat ik er allemaal mee kan.
Heb er ook sisal nog geplakt achter de Gnome.


Gnome Grown deze tekst had ik er ook bijgekregen.

Ik ben zeer tevreden over deze creatie, op het moment van dit bericht intypen heb ik een blousje aan in exact dezelfde kleurtjes hihihi.

Vele groetjes,
en lees jullie reacties altijd heel graag.
Kom zeker ook altijd terug, maar merk dat soms wat later is, want is wel meer tijd gaan kosten om overal terug langs te gaan bij jullie mooie creaties.

Elly

fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Wat een lief en leuk kaartje Elly!
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Idd herkenbaar...
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje in de vorm van een potje Elly
    Ik vind het altijd moeilijk om met zo'n shapemal van dutchdoobadoo te werken bij mij gaat alles scheef...
    Ik vind die gnoome ook heel leuk op het potje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ook ik ga weleens scheef hoor, het blijft handwerk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Superleuk hoe je dit gemaakt hebt Elly!
    Ook bij mij een heel herkenbaar iets;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met de leuke gnome en tekst, ik ben de uitzondering, ik heb niks van DutchDD,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ik weet nog toen ver in het begin dat ik zei ik van die mallen niks want dan maak je zelf geen kaart...maar hihi ondertussen pak ik ze toch best graag en zijn ze erg leuk.
      Maar er zijn ook mallen bij waarvan ik denk wat moet je daar nu mee en die zal ik dan ook echt niet kopen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Ontzettend mooi Elly, die gnoom is ook grappig en leuk ingekleurd.
    Ik vind het zelf netjes knippen erg moeilijk, heb alleen maar enkele mallen van DDD (enveloppen en een doosje geloof ik) maar gebruik ze nooit.
    Jij hebt het erg mooi en netjes gedaan. Ja reageren gaat echt heel veel tijd inzitten Elly...maar wel leuk om zo elkaar te bewonderen en reacties daar doen we het allemaal voor denk ik dan hihi. Fijne avond Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja gewoon een keer ervoor zitten en dan alles maar nalopen in blogland.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Superleuk deze herfstachtige voorraadpot Elly. Zéker vaker gebruiken. Die gnome heb je mooi ingekleurd, wat een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh oh, als wij toch in onze spullen gaan zoeken hoeven we nooit meer iets nieuws te kopen, haha!!
    Wat leuk is dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. SSSSSSt niet hardop zeggen hahaha.
      Dank je wel Daphne.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat is zo'n peripage printer??
    Wat kun je daarmee?
    Ik ken het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een mini printertje waar je geen inkt voor bij nodig hebt. Ik moet er ook nog mee leren omgaan hoor.
      Anders moet je even goolgen, dan zie je het wel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Nou, hij is super Elly! Ik heb ook nog malen inderdaad... nieuw in de verpakking. Maar jouw voorraadpot is super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Foei hihi..ze zaten bij mij ook altijd in de orginele verpakking hoor, maar had er toen ineens zoveel, dat ze nu een ordner zitten, is ook wat overzichtelijker.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat een leukerd!
    Ik heb ook zoveel van die stencils, maar er zijn er inderdaad nog een aantal ongebruikt. Maar ja, ze zijn ook elke keer zo leuk en dan wil je ze toch weer hebben!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ja klopt er komt ook zoveel leuks uit..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Leuke kaart Elly en mooie gnoom. Herkenbaar spullen liggen die nog niet gebruikt zijn, erg hë maar al rustig begonnen met bijna vergeten materiaal 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel "Ciela. Hihi al hobbyisten hebben hetzelfde.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. wat een gaaf kaartje in de weckpotvorm, zo leuk met de kabouter erop.
    ik heb daar eigenlijk geen last van dat mallen in de verpakking blijven ik ben altijd van het gelijk uitproberen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk bedacht met die DDD pot.
    en een leuk plaatje.Ik hou wel van die gnomes.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen