Volgers

zondag 6 september 2020

Just go...

Goedemorgen,

bij KIC is de challenge van de deze maand kleuren uit een moodboard.
En deze creatie heb ik ervoor gemaakt om jullie te inspireren.


Basis is een mal van Dutch Dooobadoo 470.713.173.
En de paraplu 470.713.742.

Het zijn hele mooie kleurtjes.



Design papier van Joy!Crafts en Reprint en nog een restje.
Deze wat bestempeld met een stempel van Joy!Crafts 6410/0399.
En druk bezig geweest met de mini bloemetjes ook van Joy! 6002/028,
 en ja Wilma nu heb ik weer Nuvo drops in gedaan.
 En in het midden geen bloemetjes alleen de drops, vond dat ook een heel mooi geheel.




Hier nog een achtergrond stempel van Ali op gestempeld om een beetje meer de kleur van het moodboard te krijgen.
Heb hier Versa Magic kleur Oasis Green voor gebruikt.


Prachtig deze label, van het design papier van Reprint.


Just Go is een stempel van de Action. 


En boven bij beiden labels een tabje gemaakt van een mal van Joy!Crafts 60020579.

Ik zou zeggen, doe mee met deze challenge en kijk bij de rest van het team wat ze gemaakt hebben.

Groetjes,

DT Elly KIC


fb KIC:

fb pagina:



31 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Elly. Al die kleine bloemetjes staan er erg leuk bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren! En wat origineel om een paraplu op deze manier te gebruiken. Heel mooi versierd ook met de bloemenrandjes. Schitterende tagkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit mooi, Elly
    Eerstzag ik niet dat het een omgekeerde plu was, maar toen ik de foto vergrote zag ik het ineens, mooi versierd metdie parelfjes en bloemetjes komt goed uit op deze stans en in een mooie kleur!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi geheel heb je ervan gemaakt Elly. Mooi model en zo leuk met die omgekeerde paraplu. Ook de kleuren zijn heel mooi bij elkaar en de afwerking met bloemetjes en pareltjes/drops is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw!!! Die is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!!!!!!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wederom een super mooie creatie, als je de foto vergroot zie je zoveel leuke details en heel secuur afgewerkt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 🤭 en ze zijn weer prachtig Elly, ik vind die (zoals jij wel weet hihi) erg mooi, de druppels en helemaal in combinatie met de mooie bloemetjes! Je hebt flink uitgepakt met je prachtige inspiratiecreatie. Ik ga zeker proberen mee te doen. Lieve groetjes en een fijne zondag verder (ik zit dit bericht heerlijk in de zon in de tuin te typen ☀️ ☀️) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja hihi ik weet het.
      Ja het was zalig gisteren in de tuin, ben er ook in bezig geweest en daarna gerelaxed.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een mooie creatie met de paraplu en versierd met lieve bloemetjes
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie, Elly. Oh en al die bloemetjes! Dank je wel voor je mooie DT bijdrage.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ZO wat prachtig weer! Knap hoe je het allemaal gecombineerd hebt. Mooi kleurenpalet is het ook! EN dan al die bloemetjes en plakpareltjes. Dat is een heel gepriegel geweest, maar en schitterend resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohhh wauw!
    Dat ziet er erg mooi uit. Wat een werk al die stippen.
    Heel leuk gedaan Elly!
    Een waar kunstwerkje.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw dit ziet er super chic uit.
    Prachtige en zachte kleuren.
    Mooi in elkaar gezet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi weer.
    De kleuren zijn inderdaad prachtig, poeder roze noem ik die ene kleur.
    Jij maakt er telkens weer een kunstwerk van, vind ik.
    Mooi, de bovenkant van de labels, aparte vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beeldige tag heb je gemaakt Elly..zo leuk met die prachtig bewerkte paraplu...erop....
    en ik heb even terug gescrold wat een schitterende creaties heb de afgelopen weken gemaakt...het zat er niet in om te komen reageren..Had aan het verplichte designwerk mijn handen vol...
    Hopelijk komt daar binnenkort verbetering in
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi projekt heb je ervan gemaakt Elly, en de kleuren doen het goed. Heel mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze is mooi! Ik heb ook zin om deze kleuren te gebruiken.
    En je maakt er altijd veel werk van met al die pareltjes!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen