Volgers

woensdag 23 september 2020

Rietjesalbum

 Goedemorgen,

een hele tijd terug had ik bij een heropening van een hobbywinkel een pakket gekocht van de rietjeskaart. Ik wilde deze al een tijdje maken, en nu hij als pakket daar lag, twijfelde ik ook geen moment. 

Had wel de mal zelf in huis, maar kan deze dubbele mal nu schenken als kadootje.

Het is de rietjeskaart die toen door Janet Blauw in december'19 werd gegeven.

Zelf noem ik het een album, want het heeft toch meerdere pagina's.


De mal is van Dutch Doobadoo 470.713.740.
Het mooie design papier van Maja Design - Little Street Cafe.


De bloemetjes en de blaadjes zaten ook in dit pakket.
Zelf heb ik er sisal bij geplakt en andere takjes.
Dit is een mal van Craft Emotions Magic Leaves 115633/0529, die ik verknipt heb.





Ook had iemand een tijdje terug een boekje in mijn brievenbus gedaan en daar zaten deze schrijfbladen in met gele lijntjes. Ik vond dat zo leuk en hier komt het goed bij uit.


Swirls zijn van Marianne Design LR0116.


Ik ben zelf wat los gegaan met het oppimpen ervan..dus zo heb je dan toch je eigen draai eraan gegeven.
De hoekjes heb ik afgerond met een hoekpons van Vaessen.



Ook heb ik zoveel mogelijk papier gebruikt, dus kleine stukjes design bij elkaar tot 1 pagina.
Dit vind ik ook altijd leuk te doen, passen en meten. 





Deze halve cirkel is die Magic Leaves mal.




Een geluk dat ik deze randpons ook had, zo kon ik nog wat extra erbij maken.








En ook deze kleinere rondjes is van Craft Emotions Magic Leaves.
In het midden een stukje design papier en hierop glossy accents op gedaan.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden,
ik vond hem leuk te maken.

Deze is ook iedere keer opzij geschoven daar ik opdrachten tussendoor had.

Wens jullie een fijne dag vandaag.

PS: ik ben eens op gaan letten en ook mijn foto staat niet meer in de leeslijst, ik las het al bij meerdere bloggers, maar hoe krijgen jullie het terug daar?
Want het is wel fijn een foto te zien ipv alleen tekst.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


31 opmerkingen:

  1. wauw wat heb je weer een mooi project gemaakt, leuk met de rietjes, leuk de combinatie van al die mooie dp papiertjes alles past zo mooi bij elkaar en al die leuke details helemaal super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow het is een echte Elly creatie mooi van dp en details super!
    Het was dat ik zag op Facebook dat je dit album gemaakt had. Je bent niet naar voren gekomen in mijn linker lijst.
    Zo jammer dat mensen die ik volg er ineens niet staan of gewoon verdwijnen. En zeker niet leuk als er alleen tekst staat. Nu kan ik mijn bericht niet plaatsten hij pakt hem niet als ik op publiceren druk. Dat had ik van morgen bij Carloline cards ook al.
    Fijne dag.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ik had beloofd je reactie hier te plaatsen door hem eerst gecopieerd te hebben.
      Weet ook niet wat er met blogger is en of ik mensen kwijt ben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ook vandaag zie ik je niet in mijn leeslijst staan.
      Zo ..... jammer ik zie je creaties graag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
    3. Vreselijk he Anita. Ik weet echt niet wat eraan te doen..zat al bij instellingen te kijken maar daar kom ik echt niet aan uit.

      Verwijderen
  3. Dag Elly, wat een mooie creatie!
    Een foto bij je blogbericht in de zijbalk, daar heb ik nog geen verklaring voor, want de ene keer is het wel en de andere keer niet bij mij.
    Maar ik plan mijn bericht altijd in, ook al is het over 10 minuten. Want ik had ontdekt als ik direct publiceren druk dat hij dan niet in de leeslijst verschijnt en dan weet niemand dat ik iets nieuws gepost heb. Succes.
    Bedankt voor je reacties steeds en dat ik zo weinig terug reageer, vind vaak geen tijd voor een blogrondje. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah.
      Ik plan mijn berichten altijd in..dus daar ligt het niet aan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat heb je weer een gaaf album gemaakt. Ik neem mijn petje ervoor af.


    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee Elly, doordat ik even op je blog kwam kijken zie ik dat je een nieuwe post geplaatst had, deze kwam niet voorbij in de leeslijst...Blogger heeft nog veel kuren...
    Wat een prachtig album heb je gemaakt....hier ben je lekker los in gegaan.
    Zoveel mooie details en het prachtige papier matcht allemaal zo mooi bij elkaar. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja het is dat Anita erover begon en ik al eerder ergens iets las...echt niet leuk..zelf ga ik de leeslijst altijd langs, dus ik nam aan dat ik er dan gewoon bij zou staan...ook omdat ik bij die berichten ook merk dat alles weleens door elkaar staat.
      Zo balen dit alles, want het kost best wat tijd een bericht in elkaar zetten, en dat je dan je vaste volgers niet meer ziet bij je.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Hoi Elly, via je bericht op FB kom ik even kijken en zie nu dat je een nieuw bericht geplaatst hebt, staat niet in mijn leeslijst en ook niet bij Bloglovin, echt heel vreemd.
    Je hebt een prachtig rietjes album gemaakt met het mooie papier,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Echt zo vervelend dit allemaal, want ik heb altijd tenminste vrijwel altijd op maandag, woensdag en vrijdag iets staan. En als dit nu zo gebeurd is echt niet fijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Hoi Elly, echt heel mooi gemaakt.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig album. Je bent zeker goed losgegaan. Heel mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend album heb je gemaakt zulke mooie details erop..en je hebt er zelf mooie accentjes erbij gemaakt...een juweeltje is het geworden
    Ja wat er met blogger allemaal gebeurt de laatste tijd is niet leuk...Ook ik zie je niet meer in mijn sidebar en ook in niet in de leeslijst
    Ik heb je proberen opnieuw toe te voegen ..maar zonder resultaat helaas..
    Heb jij de nieuwe blogger ook al wel gebruikt??Hopelijk wordt het snel beter..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Jazeker ik gebruik de nieuwe blogger al een tijdje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wat een leuke album en mooie accenten. Pakketten zijn soms leuk en geeft mij soms net weer wat meer lef en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Ja he..dacht ik neem hem lekker mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Dit is weer zo'n prachtige creatie.
    Veel werk aan dat zie je, maar een schitterend resultaat.

    Wat doen ze ons toch aan met die nieuwe blog versie.
    Hopelijk wordt er nog wat aan gewerkt en komt alles goed.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla.
      Oh dat hoop ik zo en de anderen ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige creatie, je hebt er weer iets heel moois van gemaakt.

    Ja ellende dat die foto's in de leeslijst niet meer te zien zijn en ook de foto's onderaan een bericht die verwijzen naar oudere blogposts zijn niet meer te zien.
    Hopelijk gaat dat allemaal nog verbeteren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen