Volgers

vrijdag 25 september 2020

bladzijde 1

 Goedemorgen, 

enige tijd terug had ik een boekje gewonnen van Marga Dounen, en hier zaten ook lege pagina's in die ik zelf nog kon bewerken, en ben daaraan begonnen.

Maar wel op een moment dat ik al een paar dagen een freubeldip had. Deze bladzijde heb ik nu gemaakt voor 2 sisters, schoen op je creatie.


Helaas wel schaduw hier, deze dag was het erg warm voor het tijd van het jaar, dus rolluiken waren dicht en met het licht aan ook nog genomen. Het is wel in mijn mini studiootje gemaakt.
Maar deze ruimte is nu ook kantoor geworden, en mijn dochter was daar net aan het leren, en ik had geen zin om deze foto's later te maken of opnieuw. (hahah hoezo een dip)



Hier komt hij al wat beter over, schaduw komt ook van het boekje zelf natuurlijk dat speelt ook mee.
Begonnen met oxide inkt: Victiorian Velvet en Seedles Preserves.


Cijfers achtergrond stempel is van Alie, het vlindertje van Bubbles girls YCD10167, kleur Forest Moss.
En een mandala mask gebruikt van Jolanda 470.770.038, en deze met Distress Inkt Victorian Velvet en Spun Sugar opgezet.


Afbeelding van Maja Design DEN1038.
Gemat op een mal van Crealies XXL72.

Crackle mask van Studio Light JMA04.

Groetjes,

Elly


fb pagina:


28 opmerkingen:

  1. Oooh wat is dit leuk geworden Elly.
    Mooie kleurtjes, vind die cijfers wel heel errug leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly mooie kleuren gebruikt.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakt echt boekjes (En kaarten ook) in je eigen stijl. Zo mooi, telkens weer.
    Je gebruikt ook vaak kleuren die favoriet bij mij zijn.
    Ik hou hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JA, je blog staat netjes op tijd weer bij mij boven aan!!!

    Prachtig geworden!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je staat weer in de leeslijst Elly!!!
    Freubeldip noem je dit, ik vind er geen dip aan te zien hoor.
    Het is echt in jouw stijl, ik vind het plaatje ook erg mooi en dat vlindertje superschattig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja super he we zijn weer in beeld...we raken ook zo gauw in de stress..maar ja hier zit ook allemaal veel werk in.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooi gemaakt Elly!
    Ach een knutseldipje hebben we allemaal wel eens, misschien is het ook nodig om weer op te laden...
    Maar bij dit beginnend boekje is geen dipje te zien, heel mooi, Leuk dat je het boekje hebt gewonnen bij Marga...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Idd een dipje hebben we allemaal..weg ideeen, of gewoon geen zin..of je hoofd zit te vol omdat we teveel willen maken hahaha.
      Ach hoort er ook bij toch.
      Ja prachtig is dit boekje was er ook super blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat is dat prachtig geworden Elly!
    Niet aan te zien dat je in een freubel dip zit.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om je bladzijde zo te bewerken. Mooi gemaakt.
    En leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zelf nog wat bladzijden kon invullen. Heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks je freubeldipje is dit een prachtige pagina geworden, Elly
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele mooie pagina in je boek Elly. heerlijk bezig geweest met je stempels en stencils...het resultaat mag er wezen ...en van die dip is niks te zien
    En ook blogger doet weer normaal in jou geval
    ..mèt foto ;-))
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, je bent weer terug in mijn leeslijst, ondanks je dip toch een hele mooie pagina gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zeg! Dat heb je super gedaan! Ben je nu weer helemaal uit je dip??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Jazeker er zijn ondertussen alweer creaties gemaakt en zelfs die al langer lagen te wachten op mijn bureau.
      Groetjes Elly

      Verwijderen