Volgers

zaterdag 26 september 2020

Art journal

 Goedemorgen, 

ja ben creatief geweest, heb weer een pagina af voor een Art journal, ik had nog een hele achtergronden van gelliplates, dus een basis was er al snel.


Ik ben helemaal in de tinten bruin gebleven vond dat wel iets hebben.


Hier zie je dus de basis.



Heb verschillende masks gebruikt, van de Action, Studio Light en Dutch Doobadoo.
Ook structuurpasta dat is dat steentjes effect, hier wat bruine 3d pearl paint doorheen gemengd en naderhand wat Nuvo glitters erover gestrooid.


Beetje gedoodeld en die hartjes ergens vanaf geknipt.






Links zie je een stempel, deze is van de grunge line van Studio Light.
Verder eigenlijk helemaal geen stempels gebruikt.


En dan heb ik aan papier piercing gedaan, dit las ik bij de De Egel, en dat is de challenge van nu.
Deze stempel is van Studio Light PBM11 van Art by Marlene, eerst op wit gestempeld, en daarna heb ik hem nog 2x gestempeld op design papier.
Deze uitgeknipt in in wat vakjes geplakt waar hij hoorde.
Haha dat was een puzzelen ook, en in elke hoek heb ik een met een pearl pen een parel van gezet van brons, er zaten al wat puntjes in deze stempel, maar ik heb ze nu overal aangezet.
En ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Dus deze creatie doet mee aan de challenge voor De Egel.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



ps. helaas kreeg ik die ene foto niet verwijderd hieronder.





26 opmerkingen:

  1. Ik zag hem bij de Egel voorbij komen, weer eentje met een wauw factor Elly.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super mooi.
    Knap hoor hoe die achtergrondjes in elkaar zitten.
    Zo start je al met een mooie basis.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel apart... grapje...
    Mooi geworden. Beetje richting steampunk-ish

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana.
      Nou apart is het best wel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat super gaaf gedaan Elly.....de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en mooie achter grond doet me een beetje denken aan hamertje tik van vroeger.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan.
      En nu je het zegt, zo had ik er nog niet naar gekeken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooie pagina, Elly!
    Leu gepuzzeld met dat paperpiece
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pagina, Elly. Knap hoor.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina Elly, ik vind de bruintinten heel leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De achtergrond op zich is al een waar kunstwerk en dan weet jij er toch nog veel extra’s aan te geven zodat het nog mooier word, prachtig hoor Elly.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een hele andere verwerking in de gevraagde techniek, maar hij is wel heel erg leuk geworden. Hartelijk dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk gedaan. Ik heb weer wat bij geleerd.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen