Volgers

zondag 27 september 2020

Mok

 Goedemorgen,

heb een mok met lekkere chocolade melk met slagroom om te laten zien.


Hier ook in bruine tinten gebleven want dit is voor een challenge van Angela's Hobbycorner op fb, voor de world card making day.

De mok is van Dutch Doobadoo 470.713.675.
En Love heb ik gewoon uit design papier geknipt, lag in mijn restjesbak.



Dsp van de mok is ook gemaakt met de gelliplate.
Ik heb hem nog ietsjes bruiner gemaakt.
De tekst Melk + suiker + cacao = Chocolademelk is van Precious Marieke.





En deze achtergrond heb ik ook zelf gemaakt:


De randen heb ik flink beinkt met distress inkt,
 en heb een achtergrond stempel van Marianne Design CS0992.
En dit met een goud kleurige inkt opgezet, deze is van Spectrum Noir.



Hier zie je het rechts bovenin heel goed dat goudkleurige.


Wolkjes van de Action heb ik hier gebruikt als slagroom, wat Nuvo glitters erop die cacao strooisel moet voorstellen. Dat smaakt wel met dit weer zo'n mok chocolademelk.

Wens jullie een fijne zondag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:


33 opmerkingen:

  1. Mooie afdrukken verwerkt dat een lekkere mok chocolademelk. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Elly dat je de wolkjes als slagroom gebruikte.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu heb ik trek in warme choco met slagroom en natuurlijk heb ik dat niet in huis. 🤣

    Heel erg leuk geworden.

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha,ik ook niet, maar dank je wel.
      Als het weer droog blijft gaan we fietsen met ons groepje, dus komt dit denk wel op tafel nog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat een mooi kaartje lekker hoor zo'n grote mok chocolade melk met zo'n dot slagroom erop, zal ik hem leeg drinken??haha
    mooi je zelfgemaakte achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk weer!!
    Mooi, de achtergrond, op de ene foto is het goud goed te zien.
    Goed idee om wolkjes te gebruiken voor de slagroom!
    Het cacao strooisel maakt het extra.
    Gewoon een hele Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukvlekker kaartje, Elly!
    Mooi gemaakt vooral de slagroom maakt het af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke beker creatie maakte je Elly. Erg mooi hoe je het bruin bewerkt hebt met mooie details. En wat kun jij toch netjes knippen, zoals je de tekst uitgeknipt hebt,knap hoor. Gelukkig lust ik geen chocolademelk maar mijn man wel,het liefst met heeeeel veeeeel slagroom. Ik vermoed dat hij die vandaag wel gaat nemen met dit herfstig weer. geniet van je fietstochtje...jij bent niet bang 🙈 Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      In het begin was er toch iets meer wind dan we verwacht hadden dat viel ietsjes tegen, maar verder ging het heel goed en geen drup regen gehad, had alleen wel hele koude handen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ja maar die heb je op kunnen warmen aan de warme chocolademelk Elly ;)
      Knap hoor die afstand 💪

      Verwijderen
  8. Prachtige mok met chocolade melk Elly. Wat een idee om dit zo uit te werken, knap hoor.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart en voor warme chocolademelk gaat het weer weer worden, yummie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmm, dat ziet er lekker uit!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stoere mok met een lekkere toef slagroom
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan Elly....ziet er goed uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah dat is slim, die wolkjes voor de slagroom! EN je hebt echt prachtige achtergronden gemaakt! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en die mok is geweldig! Leuk hè zelf achtergronden maken.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline
      Ja is leuk te doen. Groerjes Elly

      Verwijderen
  15. leuk gedaan. Je krijgt er echt zin in met dit weer!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen