Volgers

maandag 28 september 2020

Luchtpost

 Goedemorgen,


de maanden vliegen voorbij en wij hadden weer onze nieuwe DT pakket binnen gehad. 

Was even wennen wat er nu allemaal inzat..vaak wel een enorme uitdaging. Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo mal 470.713.797. De vliegtuig.


Het design papier komt uit het paperpad Piatek We are family.
Heb gekozen voor de kleur wat het dichtste bij me ligt dat was roze.


Ik heb er een mini albumpje van gemaakt, deze vliegtuig 3x uitgetekend en aan de staart een extra stukje aangetekendwaar ik drie gaatjes gemaakt heb om alle pagina's aan elkaar te verbinden.
Dit heb ik gedaan met een satijnlint.



Om het ietsjes op te vrolijken heb ik de meeldraadjes van Craft Emotions 115633/0510 gebruikt.
In het midden witte Nuvo drops.
Het lieve stempeltje is van Marianne Design  HT1603 en ook de tekst in de binnenzijde.


De middelste pagina, deze heeft geen vleugels, wat je ziet is van de laatste pagina die erachter zit.



De mooie swirl is van Craft Emotions 115630/0506.
Deze is vrij groot, dus mooi om te verknippen en zo te plakken waar jij het het mooiste vindt uitkomen.


Op de laatste pagina heb ik de ruimte vrijgelaten, hier heb je ruimte om zelf je persoonlijke tekst op te schrijven.


Wat ook erg leuk is, om van dit vliegtuigje een babykaartje te maken.
Eerst denk ik wat moet ik ermee, en tijdens het intikken van dit bericht dacht ik daar ineens aan.

Zo zie je dat je de basismal gewoon meerdere keren uit kunt knippen en er een boekje/albumpje mee kunt maken.
Hoop jullie zo weer geinspireerd te hebben.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat


Op het BLOG kun je materialen vinden die ik allemaal gebruikt heb hier.





19 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf zeg!
    Dat zou leuk zijn voor onze kleinkinderen in Australie....dan komt een vliegtuigkaartje met het vliegtuig aanvliegen...haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Nou idd dat zou heel mooi zijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Geweldig leuk dit vliegtuig, prachtig papier heb je gebruikt!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat heb je weer super leuk gedaan Elly, mooie details op je vliegtuig.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het knap van jou vinden dat je steeds weer iets moois weet te maken met wat ze jou opsturen. Het idee alleen al om er een soort album van te maken en het dan ook nog doen....knap!
    Het is ook een prachtig resultaat geworden met mooie details.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dat vliegtuig, weer erg mooi gemaakt. Vind het designpapier super!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Elly
    Heel mooi project met mooi resultaat ook mooi dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf vliegtuigje Elly!
    Helemaal leuk dat ie ook nog open kan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee om een boekje met het vliegtuig te maken, het papier is super
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die mal heb ik er ook nog liggen!
    leuk gedaan.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga
      Oh mee aan de slag dan
      Groetjes Elly

      Verwijderen